Hvor mange skritt har du gått (hittil) i dag?

11771, men blir vel rundt 1500 til for hunden trenger en tur før leggetid:p

Flere som har Fitbit og som sliter med at den ikke teller helt rett når en triller? Bruker vanligvis å feste den på foten, men ser så dumt ut nå som jeg bruker shorts og ankelsokker. Ser ut som jeg hsr fotlenke:hilarious:
 
12 062 :) Har endelig fått oppdatert klokken min, har brukt mobilen hittil. Så får se hvor mange skritt jeg faktisk går ila en dag hjemme, og om den klarer å registrere når jeg triller eller ikke :)
 
Flere som har Fitbit og som sliter med at den ikke teller helt rett når en triller? Bruker vanligvis å feste den på foten, men ser så dumt ut nå som jeg bruker shorts og ankelsokker. Ser ut som jeg hsr fotlenke:hilarious:

Nei, jeg har ikke det problemet. Kanskje det kommer an på hvilken type man har? Jeg har Fitbit alta HR.
 
Nei, jeg har ikke det problemet. Kanskje det kommer an på hvilken type man har? Jeg har Fitbit alta HR.
Har Fitbit hr 2. Men har ei venninne som også har samme type, men som mener hun ikke har samme problemet. Men kanskje det er en mellomting melllm type vogn og type Fitbit? Irriterende er det iallefall.
 
Back
Topp