Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
3 par å det er inkludert alle skopar?Jeg har 3 par og frøkna 2. Skal kjøpe et par joggesko til frøkna
Ja. Skulle hatt et par vinterstøvler, men har ikke trengt de i år så det får jeg ta neste sesong3 par å det er inkludert alle skopar?
Skjønner ikke at du klarer deg med bare 3 par, hadde ikke gått herJa. Skulle hatt et par vinterstøvler, men har ikke trengt de i år så det får jeg ta neste sesong
Skjønner ikke poenget med å ha flere sko enn jeg trenger [emoji14]Skjønner ikke at du klarer deg med bare 3 par, hadde ikke gått her
Ser den men forskellen liggr nok i hva man mener man trenger da å jeg trenger hvertfall mer enn 3 parSkjønner ikke poenget med å ha flere sko enn jeg trenger [emoji14]
Har brukt det samme paret så og si hver dag i snart 5 år nå, også har jeg et par lettere tøysko for varme sommerdager og et par ordentlige "helsesandaler"
Kunne sikkert hatt et par pensko og, men det er sjelden jeg har bruk for og syns det er vanskelig å finne noen som er gode å gå i [emoji14]