Hvor mange sko om vinteren?

DeUtroligeÅrene

Glad i forumet
syns du et barn trenger?
Altså hvor mange sko totalt syns du barnet trenger om vinteren?

Sitter å planlegger litt innkjøp til snuppa nå mot vinteren.
1 par dock boots
1 to par vintersko av kvalitetsmerker som f.eks ecco
trenger man flere?
hun går by the way i barnehagen

1 på hver fot [8D]

Jeg har kjøpt dock boots og goretexsko med for inni...

min går også i barnehagen[:)]

Jeg tenker kun Ecco Goretex vinterstøveletter, de er jo vanntette så da kjøper jeg ikke nye støvler før neste år[8|]
Ble anbefalt av ei venninne som jobber i bhg å ikke bruke Cherox. Blir fort for varmt siden de ikke puster, og klamme føtter.....

ORIGINAL: Jani

Jeg tenker kun Ecco Goretex vinterstøveletter, de er jo vanntette så da kjøper jeg ikke nye støvler før neste år[8|]
Ble anbefalt av ei venninne som jobber i bhg å ikke bruke Cherox. Blir fort for varmt siden de ikke puster, og klamme føtter.....

Og jeg fikk anbefalt å ikke kjøpe Goretex, siden det ikke er tøyelig og sprekker opp![&:]

Blir vel bare ett par Viking Goretex som i fjor. 

Ehh.... Vi har 2 par. par nr 2 er der kun for bruk når par nr 1 er bløtt, avglemt i barnehagen eller til vask. 

dere som kun skal ha ett par, hva hvis ungene blir våte på beina i bhg da?

ORIGINAL: Bridezilla89

dere som kun skal ha ett par, hva hvis ungene blir våte på beina i bhg da?

småen har alltid hatt ecco goretex, og har pr dags dato aldri blitt våt.

disse dock boot, er det noe som kan brukes i stedet for cherrox?

har planer om et par vintersko og et par cherrox til dager med slaps, men lurer på om dock boots kanskje er bedre? dessuten er de på tillbud på coop obs[:)]

2 par vintersko og et par cherrox.

1 par cherroxer, 1 par dyre avanserte vintersko- og et par rimeligere vintersko til krisetilfeller der de "gode" er til tørk, gjenglemt i barnehagen e.l.

Til hvert barn...

1par med Ecco goretex
1par viking thermo eller duckboot til slapsevær og som ekstra i tillfelle det skulle skje noe med de vanlieg (enda ikke opplevd det, men)..

Imprignerer vinterskoa noen ganger ila vinteren, aldri opplevd at hun da har blitt våt.

lurer på å kjøpe et par med støveletter for selskapligheter ol. Er jo tida for det om vinteren..

ORIGINAL: **Lykkerus**

1 par sherox på dei kver. Og 1 par vanlige vintersko.. 

viking termo og viking goretex til de hver

ORIGINAL: renate m

disse dock boot, er det noe som kan brukes i stedet for cherrox?

har planer om et par vintersko og et par cherrox til dager med slaps, men lurer på om dock boots kanskje er bedre? dessuten er de på tillbud på coop obs[:)]

Dockboot er lettere og blir ikke like klamt som cherrox.
Men jeg ville styrt unna de på coop obs, og heller kjøpt med gummi helt opp.
Det er neoprenen som evt lekker og slipper inn vann, så de er mer anbefalt for voksne som ikke liker å hoppe i vanndammer og sølepytter...

Back
Topp