Hvor mange samsover?

Mona32

Flørter med forumet
Hvor mange her inne har babyen sammen med seg i senga? Vi har hatt henne i dobbeltsenga hittil, veldig praktisk og greit i forhold til amming. Nå har hun imidlertid begynt å sove natta gjennom uten mat. Lurer på om jeg skal benytte anledningen til å legge henne i egen seng.. Men så er det jo så koselig å ha henne tett inntil..;)
 
Vi samsov for inntil 2 uker siden. Nå ligger han i sprinkelsenga som står helt inntil vår, som en ammeseng. Eneste forskjellen fra samsovingen er ca 20cm, og at vi ikke lenger deler madrass. Er skikkelig hønemor, og syntes det var gale nok å flytte ham utav sengen vår. Gruer meg til han må flytte på eget rom :(
 
Har ikke hatt han i senga vår i det hele tatt ;) unntatt når vi koser og tuller på morgen, da. Han har hatt vugge ved siden av senga vår, men nå skal han snart inn på eget rom
 
Samsov mye i begynnelsen. Lå i babynest ved siden av meg i senga. Etter hun begynte å sove lengre så la jeg henne over i egen vugge, da begynte hun å sove hele natten gjennom :) sov mye bedre!
 
Vi samsover <3 Baby har ikke egen seng i det hele tatt.
 
aldri samsovet. ligger i egen seng på soverommet vårt:)
 
Vi samsover stort sett. Har vondt i skuldrene pga det, lille skal ligge heelt inntil- og det klarer ikke jeg å motstå. (Sier hun som ikke kunne tenke seg å ha babyen på rommet en gang før jeg ble gravid :p). Har begynt å legge han i senga si ved legging i 20-tiden, men fra første amming ligger han stort sett mellom oss i babynest:)
 
Vi samsover fra han legger seg. Så etter første amming ca 23 blir han lagt i egen seng, og holder seg der etter amming to også. Men når han våkner i 6 tia ammer og samsover vi igjen til vi står opp
 
Vi samsover. Hun er så urolig på natten, så er eneste måten jeg får litt søvn.
 
Vi samsover og jeg tenker jeg gjør det så lenge det føles riktig. Er så godt for oss begge med nærheten♡
 
Vi samsover og kommer nok til å gjøre det en god stund til :)
 
Hvor mange her inne har babyen sammen med seg i senga? Vi har hatt henne i dobbeltsenga hittil, veldig praktisk og greit i forhold til amming. Nå har hun imidlertid begynt å sove natta gjennom uten mat. Lurer på om jeg skal benytte anledningen til å legge henne i egen seng.. Men så er det jo så koselig å ha henne tett inntil..;)
Vi samsover enda og hun har sovet natta gjennom i noen uker nå. Jeg synes også det er så koselig, men føler jeg må begynne å legge henne i egen seng snart. Greit å lære det før hun blir for stor :-)
 
Samsover. :) han er 12 uker nå, så vurderer å legge han i senga si. Så fort det lar seg gjøre. :) han spiser ganske ofte enda.
 
Vi samsover. Uansett om hun sover i fem, seks eller i syv timer så synes jeg det er praktisk og veldig koselig. Hun har eget rom og senga er klar, men jeg vil helst ha henne nær meg.
Smasoving trenger nødvendigvis ikke være at babyen skal ligge i senga til foreldrene, men det kan også være at babyen sover ved siden av foreldrene i egen seng
 
Ofte i egen seng først, men så ender han opp i senga vår etter første amming. Han er trøtt og jeg er trøtt. Blir enklest sånn :)
 
Samsover, hun sover dårlig hvis jeg er for lagt unna. Og forsåvitt får jeg ikke til å sove uten henne nå. Elsk <3
 
Back
Topp