Hvor mange prosent trekker dere i skatt?

• Trådstarter Trådstarter søteste
  • Opprettet Opprettet
S

søteste

Guest
Jeg fikk skatte kortet mitt nå og jeg ble helt sjokkert jeg. De har satt opp skatteprosenten med 10% fra i fjor.
Nå var det vist slutt på det gode liv :p
Nå skal jeg vist trekke 34% :o
Vet alt sånn varierer jo fra person til person altså, fradrag osv altså :p
Så gikk skatten deres opp i år også?

Jeg har hatt trekk på 36% i alle år, syns det er veldig fin sparing, i og med at jeg alltid har fått igjen en del tusen på skatten, istedenfor å bli skyldig. Men syns det høres rart ut at de har satt den opp, sånn helt uten videre ?

Har tabell og 36% det funker fint her:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Jeg har fått tabellkort i år, og det vil jeg IKKE ha, så skal bestille et nytt.
I fjor trakk jeg 14%, tar bare litt vikartimer pluss at jeg vasker på lokalbutikken, tror ikke jeg kom opp til frikortgrensa engang, så jeg får vel alt igjen. Men hater tabelltrekk, da føler jeg at jeg har null kontroll.

Jeg ble satt ned så jeg bestillte nytt kort på 25%. Mottar aap så har ikke så høy inntekt

Her har eg tabell + 36%
Gjekk frå foreldrepenga og dagpenga og øve i godt betalt jobb i august, så eg blei veldig skeptisk når eg fekk nytt tabellkort der da sto at da va beregna inn tekt på under 200.000kr i 2013. Ringte t di, og fekk beskjed om at tabellen dekke alle lønnstrinn, så lenge eg ikkje kjeme øve på toppskatt(509.000kr). Ser ut så eg ska sleppa unna akkurat :P

Jeg vil ikke spare der jeg. Liker å se de på kontoen min i steden :p
Jeg liker heller ikke tabell... Hihi

Jeg har tabell, samme som i fjor.
Funker helt greit for meg, da jeg er iallfall sikret litt igjen sånn på sommeren :P

Trekker 35%, selvvalgt da.... Fikk opprinnelig tabelltrekk, men det vil jeg ikke ha. Liker å spare litt på den måten og da har jeg mer penger på sommeren :)

Har tabelltrekk på overgangsstønaden men det må endres noe på ligninga..

19 %.. Men eg er aleine da..
I det nye skal det berre trekkast 12 % skatt :/

27% .
Pluss 9500 som skal betales inn 4 ganger i året i forskuddstrekk:-\
Har bestilt nytt,for jeg får ikke lenger inntekt fra firmaet til sambo.:-P

Back
Topp