Hvor mange prosent jobber du?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Tone
  • Opprettet Opprettet
50% den siste mnd, skal diskuteres meir med legen neste veka, men kunne ikkje tenkt meg meir. Kjenner på kroppen at 50% er meir enn nok. Samtidig godt å komma seg ut å sjå kollega og gjer arbeid - men fulltid er uaktuelt.

Har 100% stilling, men er 50% sykmeldt nå grunnet bekkenplager i svangerskapet. Får se hvordan det går :)

Akkurat begynt å jobbe litt igjen etter lang tid som fullt sykemeldt. Går strålende å jobbe nå, men ikke mer enn 50%. Synes det er veldig godt å være tilbake litt igjen!

Har jobbet ca 80% siste mnd. Jobber med å trappe ned, blitt anbefalt 100% sykemelding fra neste uke[emoji22] Håper å holde ut litt til så ikke ventetiden blir så kjedelig. Veldig deilig å ha noe annet å tenke på[emoji4]

Var 100% sykemeldt i 2 uker, men er nå tilbake på jobb med 50% sykemelding. Godt å være litt på jobb hver dag, og samtidig ha krefter til å være tilstede for storebror når han kommer hjem fra barnehagen [emoji4]

Ingenting :pale

100% +++ jobber altfor mye.

100% :) er i helsevesenet så blir mye tunge løft og vonde stillinger til tider, men har litt vondt i ryggen for tiden. Stiv mellom ribbene på ryggsiden. Noen som har opplevd det?

Jeg har ingen fraværsdager så langt i svangerskapet da. Jeg er glad i jobben min. Også har jeg litt tilrettelegging. Jeg jobber ikke nattevakter feks.

Jeg er vikar men kan hende jeg får fast i permisjonstiden

60% fast, men 100% vakter til vanlig. Nå 100% sykemeldt. Utrolig kjedelig men til det beste for meg og bebi da jobben ikke har muligheter for noe tilrettelegging[emoji53][emoji4]

Jobber 100% :) det går fint, men føler dagene er veldig travle.. hadde vært digg med 80%[emoji28]

100%. Har gått greit frem til nå, men begynner å bli litt slitsomt med søvnmangel og travle dager. Kunne egentlig ha tenkt meg å gå ned til 80... Må kanskje vurdere det når jeg skal begynne å jobbe igjen etter nestemann er født.

100%

100%. Jeg skulle gjerne hatt mer fritid, men det er viktig for meg å føle at jeg bidrar til samfunnet. Så jeg skulle heller hatt flere timer i døgnet enn færre timer på jobb.

Back
Topp