Hvor mange prosent av svangerskapet er fullført?

8%

Mellom 9-11. :hilarious:

9% (babyverden)
10,6% (preglife)
11% (helseoversikt)

Rart man blir tullete? :cool:

Ja! Jeg dobbelsjekket til og med om de regner like mange dager i svangerskapet (283 dager), og det så ut til å stemme. Allikevel får jeg ulik informasjon. Så jeg har bestemt meg for å holde meg til en app, nemlig preglife. Så da er jeg 9,5 % på vei!

Da har du gjort en grundigere jobb enn meg!
Tror jeg fortsetter å forholde meg til babyverden appen her foreløpig, selv om det er den jeg har kommet kortest med.

Da har du gjort en grundigere jobb enn meg!
Tror jeg fortsetter å forholde meg til babyverden appen her foreløpig, selv om det er den jeg har kommet kortest med.

Jeg fant ut at den ene appen hadde tatt utgangspunkt i 29 dagers-syklus, så når jeg rettet på det ble den lik Preglife :D

Jeg fant ut at den ene appen hadde tatt utgangspunkt i 29 dagers-syklus, så når jeg rettet på det ble den lik Preglife :D
Vet ikke om det går an å rette på alle appene? Jeg har dog 29 dagers syklus. Men andre apper har kanskje andre lengder igjen?

Vet ikke om det går an å rette på alle appene? Jeg har dog 29 dagers syklus. Men andre apper har kanskje andre lengder igjen?

Mulig du har fått lagt inn riktig lengde på syklusen når du installerte appene? Tror i hvert fall at jeg gjorde det.

12%

Back
Topp