Hvor mange prøveperioder hadde dere før spiren satt?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Amalie
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Amalie

Guest
Og hvordan føltes det da dere oppdaget at dere ENDELIG lyktes? :)

Sluttet på p-piller okt 2015, men ingen positiv test før desember 2016... kroppen min brukte veldig lang tid på å få tilbake regelmessig menstruasjon etter ppillene. Hadde sykluser på 70 dager ogsånn og da er det neimen ikke lett å prøve seg på baby:) men det gikk til slutt ❤

Første brukte vi 1 år på. Denne rakk vi så vidt bli enige om at vi ville ha en til før jeg var gravid;)

Vi prøvde ikke engang, det bare skjedde og var egentlig ikke veldig god timing.. men vi er veldig glade for det nå, og vi har pratet en del om at det ikke går så lett for alle og at vi er utrolig heldige og takknemlige for at det har blitt som det har blitt:happy:

Med første var vi vell i pp 13 eller 14 trur eg, med hjelp av pergo gjekk det tilslutt:happy: nr to var en overraskelse 13+4 når vi fant ut av det:D nr tre satt i pp 6 :)

Ingen. Har en oops.
Men er veldig glad for det nå altså [emoji4]

Etter et og et halvt år gikk det endelig med hjelp av prego :) Fant ut at vi var gravide lille julaften og hadde time til prøverør 5 januar, så utrolig glad for at vi slapp det :)

Etter ett år med hormoner og inseminasjoner ble det IVF-spire her. Jeg er ekstremt glad for at det gikk på første forsøk med IVF. Nå har jeg 6 egg på frys, og håper veldig at det holder til søskenforsøk om et par år. Tar det defintivt ikke for gitt at jeg blir gravid igjen like fort, og er glad jeg starta prøving tidlig. Det var mye hopp, dans og jubel (og noen liter lykketårer) da testen var positiv. Jeg gleder meg veldig til å se gutten min! <3

Alt for mange :wtf:
Brukte to år på første, med help av pergo siste 6 mnd. Måtte gjennom en sa før spiren satt.
Andre forsøk brukte vi 15 mnd på før den satt. 11 mnd med pergo og 2 sa måtte vi også gjennom denne gangen!
Da testen var positiv denne gangen turte jeg ikke helt å tro på den eller håpe for mye. Måtte til legen for å få bekreftet positiv test og inn på tul flere ganger før gleden og lykkefølelsen endelig kom snikende. Den slapp ikke helt inn før etter oul!

• Liker
Reactions: TKW
Vi prøvde en mnd, men pga min helse var vi enige om og stoppe med det. Skulle ha en større operasjon . Ble gravid før jeg fikk hentet ut p piller. Vi er lykkelige med det, å får ta operasjonen etterpå

Back
Topp