Hvor mange pp??

lenemor

Forumet er livet
Har endelig sluttet på pillen, og så lurte jeg på hvor lang tid, sånn kvasi-statistisk sett, jeg kan regne med å vente før det klaffer for oss.

Hvor lang tid tok det fra dere sluttet med pillen til dere ble gravide?

Fire mnd tok det fra jeg slutta på pillen til jeg ble gravid. Fire mnd er utrolig kort tid, men det føltes som veldig lang tid før jeg fikk pos test!

Jeg er i 3pp nå, men de er lange da! Slutta på piller i august og begynte å prøve i slutten av september. Er ikke gravid enda, og er forberedt på at dette kan ta laaang tid pga ustabil syklus!

Ønsker dere lykke til!

Klem, M

Med min lille rakk jeg ikke å få mensen engang. så da var det fort gjort. Nå derimot er det verre, men det er nok fordi jeg ammer. Var i 3.pp nå også er syklusen dratt på ferie tror jeg for jeg finner den ikke...[:D]Tester, men bare neg.

jeg gikk på p-pillen når jeg ble gravid så jeg hadde vel ingen pp.[8|]

Jeg sluttet med pillen i desember i fjor, fortsatt ikke gravid. Så her hos meg tar det lang tid.

4pp denne gangen.

blei gravid når jeg gjekk på pp, første gang, andre gang gjekk jeg ikke på pp.

Jeg hadde hormonspiral. Den tok jeg ut i november og jeg ble ikke gravid før i slutten av Mai. Føltes som en hel evighet[:)]

For oss tok det 6 måneder..

slutta på p-sprøyta, og 3 uker etter var jeg gravid.. egentlig ikke planlagt, men hjertelig velkommen[:)] ..trodde ikke detvar mulig å bli gravid så fort...

nesten 3 år..
men prøvde ikke intenst før etter 1 å ett halvt år[:D]

For oss klaffa det i 6. pp.

Hva betyr pp??? [8|] [8D] Tro det eller ei jeg er brun i håre [;)]

Vet ikke hva pp betyr jeg hell, kansje "pifor pregnent"

Jeg ble gravid da jeg gikk på p-ring....[&:] men ble lykkelig for det. Hun skulle komme nå, samme hvilke hindringer hi hi[:D]

Takk for svar. jeg gikk på p-ringen slutta i januar og siste mens i begynelsen av april.

Klaff i 3 eller 4 pp. (Husker ikke helt om det var i slutten av juli eller august jeg slutta med pilla se) [:)]
Rask levert altså (og heldigvis)

Jeg hadde spist ppiller i 12 år og når jeg sluttet så ble jeg gravid mnd etter......

åh... argh! går jo ikke an å gi meg et realistisk bilde med disse svarene her... så mange det har klaffet for med en gang at jeg begynner å håpe selv.. Hadde håpet alle skulle svare "3-4-5-6-7 måneder" jeg, for da ville jeg ikke begynne å kjenne etter om jeg har symptomer ennå...[8D] [;)]

Takk for svar allikevel folkens, og ja, om jeg ikke får mens i løpet av helgen/begynnelsen av neste uke kommer jeg til å teste - for sikkerhets skyld [;)]

med meg gjekk 4 mnd før jeg ble gravid..mistet fyrste gang men gikk fort på en ny,vel en mnd etter sa og nå har jeg verdens nydligeste datter...[:)]

Back
Topp