Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi har ikke så mye kake siden vi skal feire ute og det wr litt begrenset hvor mye vi får med.Til bursdag? Vi regnet 4 på en pizza og hadde en i reserve i fryserensom regel spiser de ikke så mye
i påvente av kaker
![]()
12 barn på 10 år, vi serverer grandiosa men hvor mange trenger vi?
Vi har ikke så mye kake siden vi skal feire ute og det wr litt begrenset hvor mye vi får med.
De her kan spuse veldig mye har vi funnet ut.
Takk for svar![]()
Nei vi skal ikke være hjemme, ellers hadde det vært mye lettere jaSå dere skal ikke være hjemme? Hjemme kan man bare se det an underveis, så det hadde jo vært lettereville kanskje satset på fire pizzaer. Noen spiser sikkert veldig mye, men er alltids noen som er småspist også, så vil tro det holder
![]()
Det er gutterGutter eller jenter? Erfaringsmessig så spiser gutter på 10 mye mer enn jenter på 10. Gutten vår spiser fort en halv grandis![]()
Samme tenker jeg.Jeg hadde tatt en halv pizza på hver jeg dade er gutter, de er 10 og noen spiser trippelt av meg. Siden dere ikke skal ha så mye kaker så er det greit med nok mat
![]()
Sm det står u første innlegg så er det grandiosaDet kommer jo helt an på hvor stor pizzaen erhvis dere skal feire ute ville jeg spurt hva de anbefaler
![]()