Hvor mange pizzaer trenger vi?

Til bursdag? Vi regnet 4 på en pizza og hadde en i reserve i fryseren ;) som regel spiser de ikke så mye :p i påvente av kaker ;)

Til bursdag? Vi regnet 4 på en pizza og hadde en i reserve i fryseren ;) som regel spiser de ikke så mye :p i påvente av kaker ;)
Vi har ikke så mye kake siden vi skal feire ute og det wr litt begrenset hvor mye vi får med.
De her kan spuse veldig mye har vi funnet ut.
Takk for svar:)

Gutter eller jenter? Erfaringsmessig så spiser gutter på 10 mye mer enn jenter på 10. Gutten vår spiser fort en halv grandis :)

Vi har ikke så mye kake siden vi skal feire ute og det wr litt begrenset hvor mye vi får med.
De her kan spuse veldig mye har vi funnet ut.
Takk for svar:)

Så dere skal ikke være hjemme? Hjemme kan man bare se det an underveis, så det hadde jo vært lettere :p ville kanskje satset på fire pizzaer. Noen spiser sikkert veldig mye, men er alltids noen som er småspist også, så vil tro det holder :)

Tenker 4-5 pizzaer :)

Jeg hadde tatt en halv pizza på hver jeg da:o de er gutter, de er 10 og noen spiser trippelt av meg. Siden dere ikke skal ha så mye kaker så er det greit med nok mat:)

Tenker litt som Tante Bassa, gutter på 10, hvertfall noen, spiser mye. Så jeg tror jeg hadde hatt hvertfall 6.

Har to brødre på 9 og 11 og de spiser gjerne en Grandiosa hver når de er på besøk ;)

Så dere skal ikke være hjemme? Hjemme kan man bare se det an underveis, så det hadde jo vært lettere :p ville kanskje satset på fire pizzaer. Noen spiser sikkert veldig mye, men er alltids noen som er småspist også, så vil tro det holder :)
Nei vi skal ikke være hjemme, ellers hadde det vært mye lettere ja

Det kommer jo helt an på hvor stor pizzaen er :) hvis dere skal feire ute ville jeg spurt hva de anbefaler :)

Siden grandiosa er en liten pizza så ville jeg nok ha beregnet 2 barn pr pizza. Så 6-7 pizza.

Ville hatt 4 pizzaer ca 3 på en pizza også blir det vell kake etterpå?

Om det er gutter i 10 års alderen så hadde vi regnet ikke mer enn 2 på en pizza, gutter i den alderen spiser mye. Vi hadde nettopp grandis i 10åringen sitt bursdagsselskap,de var 9 jenter og to gutter, det gikk 6 grandis. i tillegg til at det gikk veldig mye kake og chips. Guttene spiste helt klart mest. Merker det når datteren min har venner på besøk, så spiser kompisene lett over en halv grandis hver, mens hun selv spiser kanskje ett stykke eller to.

Back
Topp