Hvor mange parfymer

Har tre. Hva den nå heter bruker jeg aldri mens jeg har to Naomi Campbell som jeg bruker en sjelden gang.
 
To stk. En brun og en rosa :D
 
Alt for mange... 6-7 escada(limited editions og magnetism), britney fantasy, christina aguilera, cocos fra body shop, marc jacobs - daisy blossom ++
Favorittene er
burberry - my burberry blush og
Terry muegler - angel
 
Molecules 01
 
Jeg har to "skikkelige" som faktisk er i bruk: "Si" av Armani og en Ralph Lauren jeg ikke husker navnet på. Bytter litt på å bruke de.
 
Ca 5+ forskjellige, som jeg nettopp har pakket ut i kjelleren.
 
7 st :p.
Jean Paul
Versace
Jopp
Armani code
Loncome
Calvin Clein
Ariana Grande
 
Jeg bruker ikke parfyme lenger, er allergisk og har i tillegg baby.. men jeg har sånn 20+ parfymer stående.. hadde de lenge på pynt på badet, men ble gal av alt støvet de samlet på så nå er de i lukket skap :p
 
2 stk

clean-rain (hverdags)
bvlgari-den blanke (fest)

har noen langt baki skapet som jeg tror har gått ut på dato-dkny og Escada :p
 
Har bare en etter mye prøving og feiling i mange år:hilarious: Skal ikke være lett å finne noe som passer, gitt!
Forever Diamonds av Mary Kay
 
Altfor mange :p

Armani Code She Summer
Chanel No. 5

Og en haug andre jeg ikke husker navnet på. All time favoritt er Calvin Klein Obsession Night for damer, men den fines ikke lenger. samme med en fra Betty Barclay som ikke finnes lenger. :(

Ønsker meg Euphoria fra Calvin Klein og Armani Code She. Begge er tomme. :p
 
Har alt for mange :p Favorittene er Armani "Si" og Flowerbomb.
 
Har to parfymer jeg bytter på å bruke, husker ikke helt hva de heter :p
Har også en sånn prøvepakke med parfymer, 10 små ampuller. Brukt et par av de titt og ofte.
 
Jeg har maaaaaange. Elsker parfyme men bruker ikke nå etter jeg har blitt mamma. Kun i spesielle anledninger
 
  1. Carolina Herrera - Good girl
  2. Ralph Lauren - Woman
  3. YSL - Black Opium
  4. Jimmy Choo - Jimmy Choo
  5. Giorgio Armani - Si
  6. Lancome - La vie est belle
  7. Calvin Klein - Obsessed intense
  8. Tom Ford - Black orchid
  9. Marc Jacobs - Decadence
  10. Jimmy Choo - L'Eau
  11. Dior - Miss Dior
  12. Versace - Dylan blue
  13. Beyonce - Rise
  14. Giorgio Armani - Si rose
Tror det var det :rolleyes::hilarious:
 
Jeg hadde mange før, men har kvittet meg med nesten alle, og har 4-5 igjen. Bruker parfyme så og si aldri, men greit å ha i skapet hvis det dukker opp ei anledning.
 
Back
Topp