Hvor mange par votter har ditt barn?

Blu-Ray

Forumet er livet
Oktoberskattene 2015
Novemberlykke 2015
Votter meg her og der.. helst der, og ikke her. Jeg finner masse votter, men ingen av dem hører sammen. Før sesongen hadde jeg flere par, nå er de søkk vekk alle bortsett fra 1 par. Og de synger på siste verset. Så jeg bestilte nye. Jeg tok 1 par, men egentlig føler jeg for å bestille 5 par!!!

Hahaha, mine egne votter forsvinner hele tiden, men ungene har 1,5 par vintervotter hver :) i tillegg har de regnvotter, tynne votter og vanter :)

I bhg nå, så har guttungen 2 par vintervotter, regnvotter og ullvotter. Mulig han har et annet par, noen slags mellom sesong votter også :p
Hjemme har han 1 par vintervotter og en del ullvotter:p
Har nok av votter ja :p

Akkurat nå har han ett par votter som er gode fordi det andre paret mangler en :p men den ligger her en plass, jeg bare orker ikke å bøye meg for å kikke under sofaen/senga osv.. så den er sikkert borte til etter fødsel :hilarious:
Men han har noen fra i fjor også, som går an, men som begynner å bli litt små..

Gjetter mellom 5 og 10 par :p Hvor halvparten ligger i barnehagen. Har kjøpt mange og merker at de forsvinner ganske fort også.

To par. Ett strikka og et som tåler litt vann. Legger de alltid på samme sted så vet alltid hvor de er

Eldste har to. Mellomste har vel 3 par vintervotter, ett par regnvotter og en haug av tynne votter og vanter.

Får aldri nok votter. :) 8 par polvotter + ullvotter i alle tykkelser + regnvotter + vanter.

4 par tynne, 3 par vintervotter og ett par regnvotter.. Er som du sier. Votter meg her og votter meg der.. fy flate..

Ett par vintervotter, ett par hjemmestrikket votter, ett par tynne ullvotter, ett par tykke ullvotter med fleecefôr, ett par regnvotter u/fôr, ett par regnvotter m/fleecefôr og ett par regnvotter m/ullfôr :woot:

Et par tykke varme polvotter (Polarn o Pyret), et par forede regnvotter, et par forede ullvotter (Reima)

2 vintervotter, 1 regnvotter, 4 strikkede votter (fått i gave)

En hel haug.....

Vi har mange par votter men ikke alle blir går gjennom nåløyet til vesla her. Storesøster har nok bare to par votter + hansker, men det brukes aldri. Mister aldri votter er veldig nøye på å få med sånt hjem. Pleier å kjøpe hestra og de er dyre, så jeg passer nok litt ekstra på.

Tilsammen så har eldstemann 7 par (2 par fôret regnvotter, 2 par ufôret regnvotter, 1 par skihansker og 2 par vanter) og minstemann har 10 par (1 par vanter, 2 par votter som ikke tåler vann, 5 par regnvotter med fôr og 2 par uten)
Passer på at de til enhver tid har minst 2 par i bhg.

De har 2 par vinter votter, et par hjemme og et par i barnehagen. De er ennå små så ser for meg at det er annerledes med større barn som lett roter bort / mister votter.

Votter og luer forsvinner.
Kjøpte tre luer for litt siden, de er alle vekke nå.

Back
Topp