Hvor mange par vintersko har dere til barna?

*Flaskepott*

Flørter med forumet
Er i gang med planlegging av vinterutstyr, og lurte på hvor mange par vintersko det er vanlig å ha? Han kunne ikke gå sist vinter, så jeg har null peilingHan går i bhg, om det har noe å si..

1 par Viking Cherrox og 1 par Viking vintersko. 

Labambie skrev:

blir vel noe sånt her også.

Har foreløpig ingen Må kjøpe da det nærmer seg vinter for å se åssen størrelse han trenger. 
I fjor hadde vi ecco vintersko, og et par cherrox jeg ikke husker navnet på. Men sistnevnte var mer til høstbruk.

Knøttebærer skrev:
Kommer til å ha to par slik at vi har ett i reserve om de første blir våte:)

Ja, er det jeg og tror jeg kommer til å gjøre!

Hvordan er det me Cherrox til en på 2 år? Ser for meg at de er litt stive, og passer bedre for større barn? 

Labambie skrev:

Har et par kavat vintersko,et par ecco vintersko og duck boots(da jeg synest cherrox ble stive og tunge)

*Flaskepott* skrev:
Hvordan er det me Cherrox til en på 2 år? Ser for meg at de er litt stive, og passer bedre for større barn? 

Labambie skrev:

Ikke Viking sine, de er svært lette og meget bevegelige. Ellers er også Dock Boots et godt alternativ.

Hadde et par Viking GoreTex vintersko første året. 

I fjor hadde han et par Viking GoreTex vintersko + Viking Thermo Cherrox som reserve sko.

Viking GoreTex skoene holdt vann helt tett.

Vi har Dock Boots, så da trenger jeg vel sikkert bare å kjøpe Goretex sko da?:)

Labambie skrev:

*Flaskepott* skrev:

Labambie skrev:

Ikke Viking sine, de er svært lette og meget bevegelige. Ellers er også Dock Boots et godt alternativ.

Labambie skrev:

Noe sånt her også, bare at det ikke er kjøpt inn enda.

KAVAT kan jeg virkelig anbefale! På det varmste Har 2 par vintersko.. også cherrox utenom

..1?:P

1 par vintersko og 1 par cherrox eller andre forede støvler. Vinter på vestlandet betyr langt fra alltid snø, så vi trenger nok det mer enn vintersko..

Et par gore tex vinter støvler og et par dock boots. Blir de våte tørkes de i skotørkeren. 

Har ikke kjøpt det ennå, så følger med her. Men blir sikker ett par vanlige vintersko, og ett par med cherox.

Labambie skrev:

Samma her!

1 par vintersko. :)

Back
Topp