Hvor mange par sko ?

Tvillingmamma91

Forumet er livet
Aprilbarna`15
Har deres 1 åringer/BHG barn ?

Her har vi kun ett par, men må nok gå til innkjøp av sandaler. Men hva ?

2 par kavat sko til vanlig bruk, 1 par goretex joggesko til bhg, 3 par sandaler, støvler, toms, og ett par finsko :)
Har sandaler fra kavat også, er veldig fornøyd med de. Ellers har jo ecco gode sandaler :)

Har et par gore-tex joggesko, vinterstøvler (endelig pakket bort), et par kavat, gummistøvler og så skal vi kjøpe sandaler. Blir vel kavat det også, som sist sommer. :)

2 åringen har:
2 par Kavat sko
1 par sandaler fra Kavat
1 par joggesko fra Nike
2 par gortex sko fra Viking (høye og lave)
1 par Kavat gummistøvler
1 par converse til pent

2 åringen har :

2 par joggesko
1 par støvler
1 par sandaler

Og mange sko til fest som jeg liker å bytte på avhengig av antrekk

Ett par ecco overgangssko
Ett par ecco joggesko
Ett par ecco sandaler
Ett par viking støvler:)

Til barnehagebruk har 2-åringen
2 par joggesko
1 par støvler + barnevaderen
1 par cherrox
2 par vintersko
+ tøfler til innendørs bruk

Når hun var et år så hadde hun

Joggesko/vintersko
Støvler
Sandaler

Stående i bhg hele tiden, også hadde vi et par joggesko/vintersko i reserve hele tiden hjemme.

Har aldri hatt store mengder sko, det er dyrt og de vokser fort! Goretex-joggesko, lettere joggeskotype, sandaler og gummistøvler til mine bhg-barn. Pluss noen tøysko kanskje.
Snart ettåringen har ingenting enda. Regner med han begynner å gå i løpet sv sommeren så da blir det sandaler og sko, og gummistøvler.

Til begge mine:
1 par joggesko
1 par Goretex sko
1 par sherrox/ docboots
1 par støvler
1 par sandaler

I fjor sommer hadde hun:
1 par joggesko
1 par støvler
1 par tøfler

I bhg

I tillegg:
1 par lette sommertøysko
1 par hvite pensko

(Hun gikk bra i 9-10'mnd alder)

Har aldri hatt store mengder sko, det er dyrt og de vokser fort! Goretex-joggesko, lettere joggeskotype, sandaler og gummistøvler til mine bhg-barn. Pluss noen tøysko kanskje.
Snart ettåringen har ingenting enda. Regner med han begynner å gå i løpet sv sommeren så da blir det sandaler og sko, og gummistøvler.

Tenker det samme. Har i vinter kun brukt vintersko, dockboots og goretex joggesko. Så blir det å kjøpe et par lette joggesko og støvler uten for nå. Mulig et par sandaler og litt finere fritidssko også :-)

1 par goretex sko
1 par finsko
1 par lær-å-gå sko
1 par støvler
1 par joggesko

Snart 1,5 år, men ikke i barnehage enda.

2åringen har:
Gummistøvler fra Viking
Ponny overgangsko med sympatex
Joggesko fra Nike
Sandaler fra Ecco

Er par joggesko, et par sandaler og et par gummistøvler.

Har Angulus sandaler.

Hun var 1 år i fjor og hadde et par tynne skinnsko (første sko), et par sandaler med stiv helkappe og hel tupp (lett å snuble med åpen tå) og et par støvler.

Back
Topp