Hvor mange par sko har du?

4 par fjellsko/støvler (Forsvaret)
Brune og svarte pensko pluss lakksko (smoking)
Løpesko terreng og asfalt
Sykkelsko for terreng og landevei
Vintersko
Male/arbeidssko (gammelt joggeskopar)
Sneakers x 2
Approach-sko (lave terrengsko med godt grep)
Tøfler
Crocs
Støvler
Skisko langrenn
Klatresko
Jobbsko (løpesko)

Litt over 20 skopar der altså, men nå er støvler, klatresko, sykkelsko med på å dra opp en del.

Skopar i bruk en vanlig uke: 2
 
Har fortsatt litt skodilla som henger igjen fra ungdomstida - ved siste opptelling var jeg på over 40 par sko :smiley-ashamed008 har kommet et par nye inn dørene siden da - men har også ryddet opp og kvittet meg med noen, men tror totalen fortsatt ligger rundt 40. Det inkluderer da alt - sandaler, fjellsko, joggesko, sko til innendørs trening, finsko, hverdagssneakers osv.
På det meste, i midten av 20-årene, hadde jeg dog godt over 100 par, og samtlige var jevnlig i bruk :smiley-angelic006Har bytta majoriteten av stilletthælene i dagens skogarderobe med mer fornuftige sko siden da :angel4
 
Alt for mange :p
Vi er 5 , og alle har nok av sko hver :wacky:
Mye joggesko med god demping for min del da jeg sliter med skjeve hofter og vond korsrygg så da er det i grunn bare joggesko som er best for meg å gå med:)
Men hvor mange det vet jeg ikke da jeg aldri har tellet dem :D
 
Vet jeg har mindre enn 10 par sko totalt ihvertfall men mannen har en del mer enn meg så han tør ikke si noe :p
Pleier å bruke pumps eller høyhælte på sommeren men blir nok innkjøp av sneakers som er litt romslige i år for hæler og mage orker jeg ikke samt at når føttene får hevelser så er det greit med et par sko jeg faktisk får føttene i :p
 
Inkludert alt, fra sandaler til pensko til vintersko, og ikke glem treningssko, så har jeg mellom 62 og 66 par sko.. :oops:
Bare i treningssko/joggesko er det ca 10-12 par.
5 par pumps, 6 par vintersko, 8 par boots (flate og med litt hælhøyde), ukjent antall tøysko (converse toms, vans ol.)..

Ja, jeg har skodilla, men jeg kjøper ikke ofte nye sko, i år har det blitt et par (bursdagsgave) goretexjoggesko.
 
Det er pinlig alt for mye! Har en del i skoskapet som jeg bruker daglig. Det er mest joggesko og tursko nå da jeg er i perm. Også har jeg en del skopar som jeg løper ute eller bruker på tredemøllen.

Men i boden og på loftet har jeg sikkert 100 skopar ++. Støvletter, sandaler, pumps, sneakers...
 
Jeg vet bare at mannen har flere enn meg, så da er antallet mitt innafor :p
 
Står nok til enhver tid 10 ulike par i skohylla.... tørr ikke telle over engang, men tipper jeg har mellom 20-30 par totalt:hilarious: og jeg synes helt ærlig oppriktig at jeg ikke har mye sko, må ha nye sko nå til jobben, og da må jeg ha minst to ulike par:hilarious:
 
Jeg har 9 par, mannen har 26:rolleyes:
 
Oh drar :)
Mellom 40 og 50 par vil jeg tro. Maaange av de brukes sjelden, men før jeg ble slankeoperert var sko det eneste jeg likte å kjøpe.
Men jeg har sko i alle farger og fasonger :)
 
2 tursko

2 joggesko

3 sneakers

1 bunadsko

2 støvler

2 støvletter m/ uten fôr

2 ankelstøvletter

3 Converse sko

5 pensko

8 lette sommer sko

2 sandaler

4 vintersko

2 fôra ankel støvletter


Mulig jeg har glemt noen. Har også gitt bort en hel del
 
For lite

Fila flippflopper
Joggesko
3 typer med hel
Sandaler.

de med hel har jeg ikke brukt på sikkert 5 år, altså etter jeg ble gravid med første :p skulle hatt et par til med hverdagsko og et par med vanntette sko, men prioriterer meg selv litt for lite, er jo så mye fint til barn :hilarious:
 
Har få par sko, lite klær generelt :p stallsko og støvler, jobbsko, to par sko som brukes til daglig bruk, slalomstøvler, skisko, et par vinterstøvler, et par pumps, et par finsko. Jeg mangler alltid sko ;)
 
1 birkenstock sandaler
1hverdagsko
1 vintersko
1joggesko
1støvler
3 par finsko som passer til litt ulike formål
1par jobbsko
1 par Skisko
1 par arbeidssko/oppussing
1 par ballerina sko
1 par fjellsko

hadde kjempemange før men har funnet ut at jeg heller vil ha et bra par til ulike bruksformål å bytte de ut når de er slitt enn å ha en stor mengde sko som aldri blir brukt:)
 
Seks par joggesko, ett par Converse, ett par ballerinasko, ett par sandaler, to par tursko (ett par hjemme og ett på jobb i bhg), to par treningssko (inne og ute), ett par Goretex vintersko, tre par høye støvletter, tre par skoletter, to par høye hæler til penbruk. Bunadsko og gummistøvler utenom.

Jeg har nettopp solgt og gitt bort en del skopar; de som er nevnt over blir - med unntak av selskapshælene - alle flittig brukt.
 
Sko... Har et par jeg bruker til alt pr årstid.. :p

Så 1 par sko, 1 par gummistøvler, 1 par vinterstøvel og 1 par sandaler.

Byttes ut når de er utslitt ;)
 
Back
Topp