Hvor mange par sko har du?

Kengu

Forumet er livet
VIP
Jeg kjøpte nye sko i dag og begynte å snakke med mannen om hvor mange psr man trenger:p
 
5. har noen i et skap et eller annet sted som jeg ikke teller med. De blir nok donert snart. Ikke brukt på tre år.
Gummistøvler, to par joggesko, et par sandaler, høst/vintersko
 
Oi da :p:p
Sånn kjapt i hodet,

3 par tursko
3 par joggesko
5 par sneakers
1 par ufôra støvletter
3 par fôra støvletter
5 par pensko
2 par Converse
1 par hallsko

Også kommer sykkelsko, 2 par skisko i tillegg.

Sikkert ikke den som har flest, men har vel nok :p tar opp en del plass i gangen hvertfall :p
 
Last edited:
Altså, hva teller med her?

Jeg har et par sandaler til å gå i. Og et par ned hæler. Så to

Jeg har vanntette joggesko og ikke vanntette joggesko. 2 til.

Jeg har vintersko. Et par. Og skisko. Et par.

Jeg har et par pensko som jeg bruker og et par pensko sommer dritvonde og bare kjøpt for å bruke på rølpefest som student hvor jeg ikke ville bruke mine dyre, semskede pensko.

Jeg har også et par svarte sko med hæl til utebruk.


2 par sandaler
2 par joggesko
1 par vintersko +skisko
1 par pensko i bruk +er par til utebruk.

8?
 
Oi da :p:p
Sånn kjapt i hodet,

3 par tursko
3 par joggesko
5 par sneakers
1 par ufôra støvletter
3 par fôra støvletter
5 par pensko
2 par Converse
1 par hallsko

Også kommer sykkelsko, 2 par skisko i tillegg.

Sikkert ikke den som har flest, men har vel nok :p tar opp en del plass i gangen hvertfall :p
Ikke så mange da ;)
 
Altså, hva teller med her?

Jeg har et par sandaler til å gå i. Og et par ned hæler. Så to

Jeg har vanntette joggesko og ikke vanntette joggesko. 2 til.

Jeg har vintersko. Et par. Og skisko. Et par.

Jeg har et par pensko som jeg bruker og et par pensko sommer dritvonde og bare kjøpt for å bruke på rølpefest som student hvor jeg ikke ville bruke mine dyre, semskede pensko.

Jeg har også et par svarte sko med hæl til utebruk.


2 par sandaler
2 par joggesko
1 par vintersko +skisko
1 par pensko i bruk +er par til utebruk.

8?
Vet ikke , siden mannen sa to så antar jeg det lmå være kun joggesko/sneakers :p
 
Jeg har kvittet meg med en god del for ett par år siden men så kom det visst inn noen nye også. Jeg har blitt flinkere til å ikke bruke alt av joggesko/sneakers på jobb , det førte dog til at antallet økte. Tror ikke jeg tør å telle alle da:p har en smule skodilla her også​
 
Har 1 par gore tex vintersko, 1 par halvhøye gore tex tursko + 1 par lave. Og så har jeg 1 par muckboots som går omtrent opp til knærne.

Vanlige sko for bruk til jobb, butikk og litt mer finere hverdagsbruk så har jeg vel 4 par. Og 1 par utslitte crocs. :p

1 par pensko.

Så 10 par tilsammen da. Har hatt mer men har slitt de fullstendig ut. Samt fått større fot etter svangerskapene så noen ble for trange.

Hatt litt mer penger hadde jeg definitivt hatt over 50. Sko og vesker. :Heartred
 
Har sikkert rundt 30 par og sikler på mye flere. Må bare ha mer system i boden min til skoene :p
 
Haha alt for mangen:p mannen sier han blir gal av alle mine skor:p han har sikkert 4 par han
 
Oi det var et godt spørsmål!
2 par joggesko
4 par sandaler (flippflops, vanlige sandaler x2 en til inne og en til ute, tur sandaler)
1 par støvler
1 par tursko
1 par sykkelsko
1 par treningssko (til salbruk)
2 par vintersko
1 par crocs (don’t judge :hilarious::hilarious::hilarious:)
1 par tøysko
4-5 par finsko

Jeg har ikke skodilla en gang :rolleyes: Man vokser ikke akkurat ut av skoene så det samles jo opp litt etterhvert, det som ikke blir brukt til daglig slites jo ikke like mye ut.
 
Back
Topp