hvor mange par sko har du?

30 kanskje???
Og alievel bruker jeg nesten bare 3 par..[8|]
Har mistet tellinga jeg og...

ca 20 par...kanskje noen fler..[8|]

ingen kommentar[:D] har jobbet 5 år i skobutikk.. og fått sko til halv pris... så det er en del ja.. aner ikke hvor mange.. men jeg kastet en full søppelsekk i går.... og har forrsatt en haug å gå gjennom.......[&:]

Har alllt for mange par sko, men nå er det kun crocsene mine jeg får på meg pga vann i beina. Har gått på crocs i hele vinter jeg [:)]

Jeg jobber i skobutikk, så jeg begynner å få skummelt mange par[:)] Er så lett å bare "ta" med seg noen sko hjem fra jobb, eller når jeg er innom[8|][:D]

ORIGINAL: Mille84

Jeg jobber i skobutikk, så jeg begynner å få skummelt mange par[:)] Er så lett å bare "ta" med seg noen sko hjem fra jobb, eller når jeg er innom[8|][:D]

hehe.. vi lider av samme "sykdom" vi da....[:D]

Har vell 20 par eller noe men kun 3 jeg bruker tror jeg

sko med prikker, sko med striper, sko med HØYE heler, flate, åpne, fine, gamle, osv,... mange mange sko....

Hakke anelse. Mellom 15 og 20-25 tenker jeg.
Hvertfall! Men det er med sandaler og pensko jeg bruker om sommeren da.

oj[&:] hehe[:D] det er mangen det!!! har 3 par støvletter, og 3 par vanlige sko, 1 par puma sko, og sikkert 15 par sånne fin sko(vet ikkje helt ka det heter[:D])

ORIGINAL: Gulerota27

ORIGINAL: Mille84

hehe.. vi lider av samme "sykdom" vi da....[:D]

Å heldigvis! Vi er flere!
Jeg jobber også i skobutikk..... Jeg begynte å telle engang, men når jeg kom til 120 hadde jeg ikke nerver til å fortsette.....[8|][8|][8|]

jobbet 5 år i skobutikk så det har jeg null peiling på[;)]

Back
Topp