Hvor mange par sko har dere til de små?

CrazyBeautiful

Forumet er livet
VIP
Jeg har et problem, skjønner dere. Det er så mange fine sko der ute som jeg vil ha til Crazybaby. Det klør i shoppetrangen. Dere som er glad i sko, vet hvordan det er. Det er ikke rasjonelt eller fornuftig. Barneføtter vokser i rykk og napp og plutselig har de vokst ut av det. I just want 'em all.  

Så, ja, nå vet dere hvorfor jeg spør om det, ikke bare fordi jeg er nysgjerrig, men også fordi jeg vil rettferdiggjøre mine fremtidige kjøp hvis det er noen av dere som har mange par sko. emoticon
 
1 par sandaler, 1par joggesko og 1par goretex. Så støvler da. 
 
5 par :)

1 par ecco, 1 par sandaler, 1 par adidas sneakers, støvler og dock boots :)
 
Støvler, gore-tex vintersko, skinnsko, pensko, sandaler, joggesko og innetøfler....og så sånne skinntøfler, med ku på så klart.....
 
hehe, har blitt ett par nå, for hun fikk nye sandaler til neste sommer + at hun fikk nye vintersko, å vet ikke om hun egentlig har vokst ut a de forrige :P

2 par friends vintersko (kjøpt på hypermarked, aner ikke kvaliteten på disse) 2 par sandaler (ink de nye), 1 par finsko, to par støvler (ene paret arva) og to par joggesko ja...

så har hun noen ecco sko og små "fine vintersko" fra forrige vinter som jeg må prøve på henne...
 
Ecco-sko, Gore-tex, sandaler, joggesko og støvler.
5 par, altså. Og jeg skjønner GODT følelsen din! Jeg har kjempelyst til å kjøpe flere par sko, men enten er de som er fine "dårlige" sko, eller så er de så sinnsykt dyre!
 
1 par ecco sko, 1 par adidas sko, 1 par puma sko, 1 par dock boots, 1 par støvler, 1 par sandaler, 1 par crocs, 1 par fin sko :) 

8 par blir det :) har også sånne skinntøffler til henne.. jeg eeeelsker sko.. hun har ikke vokst så mye i føttene ennå så dette er sko fra januar å da :) adidas skoene kan nok brukes 2-3 uker til for hun har kanskje 0,5 cm igjen på de :) 

Skal nå kjøpe super fit vinter sko til henne også må jeg ha ett par vinter sko i barnehagen :) 
 
alt for mange .. har ihvertfall 8 par jogge sko ( som jeg kommer på), 2 par vinterstøvler (goreTEx og ett Annet par), 3 Par uggs lignenes sko, 3 Par Sandaler , 3 par gummistøvler, 1 par Cherrox. , 1 par bunadsko, og 2 par andre pensko.
 
Nåååå har han bare 1 par adidas, 1 par skinnsko, 1 par tøfler og 1 par støvler, som passer. 
Dvs vi må ut på shopping når vi kommer tilbake fra turen vår. :) :) 
 
Ikkje så mange her:)
1par joggesko (billigdrit fra økonomisko)
1 par sandaler (men den sesongen er vel over...)
1par ecco sko 8som ho bruker heile tida..
1 par fin sko
2 par støvler. (ett til BHG og et par heime)
 
Hehe herlig problem då

Sander har ett par addidas joggesko, ett par ecco, ett par puma med gortex (VELDIG mye brukt), to par sandaler og støvler. Men støvlene brukes aldri pga puma skoene.
 
Dessverre, så er det aaaalt for mange. Ganske ugunstig siden de små skoene er så dyre!
Håper mannen aldri finner kvitteringene. Haha :)

Men det er snakk om noen par, men har ikke helt oversikten!
 
3 par sko som ho kan bruke nå plus regnstøvler (uggs og nike sko(di kom posten i dag fra tanta i australia)og et par ponny comfort flex i skin er di ho har brukt hele tiden...

også har ho 1 par gummistøvler,og 1 par ponny sko som ho ikke kan bruke enda str19 og så støvler me for i str 22 får håpe ho får brukt det noen gang

men siden ho har så små bein kan e kjøpe mange av for eks di skoa di har på hm vist e vil;-) får ikke vinter sko en gang til ho
 
Godt å se at jeg ikke er alene om dette problemet.. ;)
Vi har:
2 Goretex høstsko (ett fint, og ett til fjøs)
2 par vintersko      (ett fint og ett til fjøs)
2 par støvler          ( repet)
1 par støvler m/for
2 par joggesko       (repet)
2 par sandaler

Tror det var det... men det vil altså si 11 par sko... OBS! Det har jeg ikke tenkt på.. :/ :)

Han har i tillegg vokst 2-3 størrelser siden mai.... Så vi har lagt bort en del også.

Uffda, ikke rart at jeg føler sko er den største utgiftsposten i huset for tiden.. :D

 
Per nå har Crazybaby 4 par sko som passer:

Ecco
Ecco - gore-tex
Sneakers
Støvler

Han har sandaler også, men jeg regner ikke med det, siden sommeren kom og gikk så plutselig. Hvis jeg synder litt, blir det ihvertfall 10 par sko. Jeg liker Kavat (i tillegg til Ecco og Superfit og gode kvalitetsmerker). Kanskje litt galskap, men på sett og vis er det greit, siden jeg må leve opp til den ene delen av nicket mitt. emoticon
 
- nike joggesko
- ecco sandaler
- 2 par crocs
- gummistøvler
- vinterstøvler
- 3 par tøfler
 

Oi.... Jeg føler at jeg har altfor lite sko nå plutselig....

Foreløbig har han to par joggesko han bruker, ett i 23 og ett i 24.

Og så har han ett par støvler som står i barnehagen... 

That's it.

Må shoppe noen gode høst- og vintersko nå etterhvert, da blir det nok 2 par siden høsten og vinteren er våte årstider. Iallfall her i Bergen :P

 
4.
2 par støvler
1 par sandaler
1 par joggesko.
 
2 par joggesko/fjellsko høst/vårsko (til og fra bhg)
2 par gummistøvler (hjemme og bhg)
1 par cherrox (vinter- bhg)
1 par høst/ vintersko (hjemmevintersko)
1 par ulltøfter (bhg)
1 par skinntøfter (bhg)

Skal ha et par til vintersko som er varme og med ordentlig såle under skoen.
 
Back
Topp