Hvor mange pappaer har sett bevegelser???

Latterfrosken

Forumet er livet
Min har ikke sett noe særlig enda. Virker som den gjemmer seg litt for pappa... Men nå er det begynt mer med "glidebevegelser" som jeg kaller det. Litt ubehagelig til tider. Er det unormalt å ikke se at bein/ armer osv "stikker" ut av magen? Jeg kan heller ikke kjenne rompe, hodet osv. Og hvor mange ganger om dagen skal man kjenne liv? Bare lurer. Hører om så mange andre som ser en fot osv...

Jeg kunne ikke se om det var en fot eller en hånd når jeg gikk gravid sist. Foreløpig kan jeg ikke se noe bare kjenne.

Det kommer helt an på humøret på babyen hvor mye den beveger seg. Det er ikke noe fasit svar på det.

bare kjent bevegelser ikke sett noe!!

har på feelingen at nurket skal vise frem hode eller rompa hele tiden...
det eller prve å lage seg plass oppepå ribbbeina....ikke vanskelig å se noe her i alle fall...
men noen dager er det veldig stille.nesten så jeg er redd det skal være noe galt...
men det er det ikke...

klem

Jeg kjenner masse bevegelser, og noen ganger kan jeg se det "hopper" på utsida liksom, men pappan har ikke sett det enda, men har kjent det da[:)][:)]

Jeg kjenner bevegelser jeg og, sånn hopping som du sier. Men ikke noen føtter eller bein som stikker ut. Og jeg er jo lenger på vei. Derfor begynner man å lure. Men det er vel kanskje forskjellig fra person til person.

med den først fødte...så kunne jeg ta tak i toa hennes..
det var litt artig..

klem

Ja jeg vil tro at det er veldig forskjellig fra person til person, og kanskje hvordan bebisen ligger inni magen også....

Ser det ofte bumper litt om morgenen. Tror det er fordi polstringa har sklidd ned på sidene hehe[:D]

Men er bare jeg som har kjent og sett bevegelsene. Bortsett fra katta når han krabber opp på magen...

Her har pappan sett at han knerten snur seg og sparker ja.
Synes det er like utrolig å se denne gangen også jeg!

Tror det var langt på slutten før vi så hva det var som stakk ut sist (og da var det mest gjetninger), men huet og rompa kjenner man etterhvert. Jeg har ikke gjort det enda denne gangen.

I går rørte han på seg i over 4 timer i strekk!! Han pleier ikke å være så aktiv. Men er utrolig forskjell fra dag til dag, akkurat som oss selv.

Tenkte å lage en lignende tråd..

Hvor mange pappaer har KJENDT bevegelse?[8|]

Pappa'n til babyen min har ikke fått kjenne et eneste spark ennå..[:(]

Hver gang hun (sier hun siden alle mener det er det vi får) har gjort så store bevegelser at jeg tror det har vistes, så har jeg hatt genser over. Og når jeg tar opp genseren blir det selvfølgelig stille!
Sambo har så sinnsykt varme hender at jeg tror hun trekker seg litt tilbake på en måte, men han har kjent store bevegelser han og. Gliser like mye hver gang det skjer! [:D]

Hjemme så sitter jeg med magen bar. Så han har sett bevegelser, gankse mye faktisk. Han kan sitte og stirre på magen lenge og junior kan være gankse hardfør mot meg, så det synes veldig godt.

her har pappan kjent spark og bevegelse i 2 uker alt...[:)]

kan ikke snakke til han da hun sparker i handa hans, for da sitter han der med øyer som tinntalerkner, så får ikke svar, hehe.

men virker som hun blir roligere av og til når han skal kjenne, sparkene er ikke alltid like kraftige da, men det kjennes godt[;)]

jordmora mi snakket oxo om forskjellig temperatur på hendene som babyen merket...merkelig[:D]

Her har pappaen både kjent og sett.. Men ingen av oss kan se om det er en fot eller en arm.. Er bare sånn "hopping" på magen liksom! Kjempe fasinerende[:D]

Min mage er jo reneste "alien" magen av og til! har sett det utenpå lenge jeg....bølger seg og det vises tydelig at det lever noe inni der ja. =)

Hehe... ja da er vi jo fler. Blir sånn alien opplegg nesten. Men nå er det så ubehagelig å sitte syns jeg. Et eller annet som er i veien for ribbbeina mine. Her blir det også stille når pappan skal kjenne eller se. T.o.m av og til når bare jeg drar opp genseren. Vil visst ikke ha noe med meg å gjøre....hehehe

Back
Topp