hvor mange ml?????

poca og krapylene

Elsker forumet
heisann:) Lurte på om det var noen som pumpet seg her..jeg lurer på hvor mye deres desember barn drikker til hvert måltid....Noah drikker 50 ml ,og av og til hyler han 1-2 timer etterpå for mer mat....

husker ikke hvordan det var med førstemann heller....

hvor mye driker trolla deres????

Vi har komt opp i 50-60 ml nå. Lille Emil er 2 uker gammel og født 6 uker for tidlig, så han får den mengden hver 3.time. Prøver liksom å øke litt hele tiden, vil jo at han skal bli stor og sterk! [:)][:)]

Nå er vi endelig oppe i 40-60ml. Alle måltider er en kamp[:'(]

tusen takk for svar:)

regner med at den lille bølla vår bare er en skikkelig matmons da....[:D]

så blir han god og rund da når han blir litt større:) hehehe

Oi[:-]... Liam spiser ca 60 ml hver andre til tredje time han. I går kveld drakk han faktisk 100!! Jeg har visst fått meg et lite matvrak jeg da[:D][:D][:D]

ORIGINAL: *Iris*

Oi[:-]... Liam spiser ca 60 ml hver andre til tredje time han. I går kveld drakk han faktisk 100!! Jeg har visst fått meg et lite matvrak jeg da[:D][:D][:D]

godt det ikke bare er her det er sånn.....han sluker i seg 70 ml ,og da er det tomt...får begynne å ta 1o ml til oppi....[8|]

drikker han mm eller mme forresten?

Liam drikker bare av flaske, kun koser med puppen[&o]. Så han får Nan og morsmelk om hverandre. Pumper for harde livet, men har ikke så mye[&o]

Liam drikker bare av flaske, kun koser med puppen[&o]. Så han får Nan og morsmelk om hverandre. Pumper for harde livet, men har ikke så mye[&o]

du må ikke være lei deg for at du ikke klarer å pumpe så mye....jeg sleit med det samme md Liam jeg og..hadde nesten ikke melk...fikk ut 10-20 ml på begge puppa.

det viktigste er at du er oppegående og har det bra ,ikke at du skal sitte å være deppa over å ikke få det til...det er ikke værdt det!!! gi nan du!! og det du har av morsmelk. syns du gjør en god jobb jeg!!!

[:D]

og selv om jeg har masse melk nå ,så får Noah Nan på kvelden ,for han blir ikke mett og trøtt av morsmelk. han er sulten igjen etter en time....med Nan sover han opptil 4 timer...

HUn drikker sjeldent mindre enn 60 ml. Alt fra 60 til 80. Har skjedd at hun drakk 90 ml[:D] Hun spiser ca hver 3. time.. Noen ganger går det mindre tid da... og andre ganger litt mer enn 3 timer...

ORIGINAL: poca og krapylene

du må ikke være lei deg for at du ikke klarer å pumpe så mye....jeg sleit med det samme md Liam jeg og..hadde nesten ikke melk...fikk ut 10-20 ml på begge puppa.

det viktigste er at du er oppegående og har det bra ,ikke at du skal sitte å være deppa over å ikke få det til...det er ikke værdt det!!! gi nan du!! og det du har av morsmelk. syns du gjør en god jobb jeg!!!

[:D]

og selv om jeg har masse melk nå ,så får Noah Nan på kvelden ,for han blir ikke mett og trøtt av morsmelk. han er sulten igjen etter en time....med Nan sover han opptil 4 timer...

Takk, godt med oppmuntring[:D]

Jeg har så masse melk at jeg nok kunne ammet hele barselsavdelingen. Det lekker og renner dagen lang. Så har jeg en veldig sulten gutt også da, på sykehuset veide vi han en del før og etter måltid og noen ganger drakk han 95 på kun 10 min fra en pupp. Men ifølge barnepleierne burde han ha 60-70 hver tredje time. Siden jeg bare ammer og ikke kan veie han her hjemme så vet jeg ikke hvor mye han får i seg nå, men han henger ved puppen konstant så han får nok det han trenger. Men det er visst veldig forskjellig hvor mye de ulike babyene trenger. Leon er jo ganske stor og trenger da mye melk. Men er sikker på at alle babyene våre får det de trenger, ellers så sier de nok ganske høylytt fra[;)]

Back
Topp