Hvor mange marsbabyer er fortsatt i magen?

førstis83

Første møtet med forumet
Jeg er på 6. dag etter termin og er mildt sagt utålmodig! Er redd han blir der inne :-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Inne enda. Termin i morra. Utålmodig selv, mest fordi storebror kom 5 dager før termin. Vil jo ikke gå over nå da :p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
En uke over termin her :( Fått time til igangsetting på mandag, og har helt mista trua på at hun kommer ut av seg selv. Deppa...


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg skal på trivselskontroll på sykehuset i morgen og regner med induksjon på tirsdag. Irriterende at kroppen ikke ser ut til å kunne ordne dette selv!! Prøver å ikke deppe for mye selv om det er vanskelig; det kan jo fortsatt skje noe de neste dagene... Lykke til begge to :-)
 
Håper det drar i gang for oss som er igjen snart :) Lykke til dere og! Må bare tenke at snart kommer de ut uansett om de må ha litt drahjelp :D

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Prøver å sende over litt føde-støv, og satser på at alle mars-babyene blir født i mars ;)
 
Still going strong! Termin på mandag...sikker på april-baby... til tross for kraftige menssmerter i natt, trodde nesten noe var på gang, men neida! :( Venter og venter. ...
 
Skulle ikke være lov å gå over! ( eller gi eksakt termin) Første dagen etter temin å våkner sur og kje. Veit det er like vanlig å gå over som å føde før men. Er så lei av en vond og stor kropp!! Svigerfar skal feire 70år i dag også, kjenner at det er en bursdag jeg ikke vil komme vaggenes i og bli ett midtpunkt fordi alle skal spørre om det skjer no snart.. blææ. Dagens utblåsning :p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Skulle ikke være lov å gå over! ( eller gi eksakt termin) Første dagen etter temin å våkner sur og kje. Veit det er like vanlig å gå over som å føde før men. Er så lei av en vond og stor kropp!! Svigerfar skal feire 70år i dag også, kjenner at det er en bursdag jeg ikke vil komme vaggenes i og bli ett midtpunkt fordi alle skal spørre om det skjer no snart.. blææ. Dagens utblåsning :p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Skjønner deg godt! Er nesten asosial jeg, orker ikke alle gode råd og tips og 'hun kommer da og da skal du se'. Som om de vet det liksom!

Jeg skjønner virkelig ikke hvorfor kroppen ikke fikser dette denne gangen altså... Etter to helt normale fødsler, så nærmer det seg faretruende igangsetting denne tredje gangen, og jeg har ikke noe følelse på at det skal skje av seg selv heller :( Vil ikke ha en overvåket og 'begrenset' fødsel. Jeg skulle jo ha 'hjemmefødsel på sykehus' i vann og greier! :(


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Skjønner deg godt! Er nesten asosial jeg, orker ikke alle gode råd og tips og 'hun kommer da og da skal du se'. Som om de vet det liksom!

Jeg skjønner virkelig ikke hvorfor kroppen ikke fikser dette denne gangen altså... Etter to helt normale fødsler, så nærmer det seg faretruende igangsetting denne tredje gangen, og jeg har ikke noe følelse på at det skal skje av seg selv heller :( Vil ikke ha en overvåket og 'begrenset' fødsel. Jeg skulle jo ha 'hjemmefødsel på sykehus' i vann og greier! :(


Sent from my iPhone using BV Forum
Storebror kom 5 dager før også med en rask og ukomplisert fødsel, så har liksom mista helt håpet om det nå. Min største frykt er å måtte bli satt igang. Håper virkelig jeg slipper jordmortimen jeg har fått til uka!! Men følelsen på at det skal skje noe er fraværende her og. Syns jeg har kjent ting flere ganger siste uka, men blitt med det og like skuffa hver gang. Så nå skal jeg ikke tro det er noe på gang før jeg er på føden.

Føler virkelig med deg! Skal krysse alt jeg kan for at det drar igang selv i løpet av helga! :) Håper du slipper å bli satt igang!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Jeg skjønner virkelig ikke hvorfor kroppen ikke fikser dette denne gangen altså... Etter to helt normale fødsler, så nærmer det seg faretruende igangsetting denne tredje gangen, og jeg har ikke noe følelse på at det skal skje av seg selv heller :( Vil ikke ha en overvåket og 'begrenset' fødsel. Jeg skulle jo ha 'hjemmefødsel på sykehus' i vann og greier! :(


Sent from my iPhone using BV Forum

Skjønner deg godt, jeg ble satt i gang denne gangen også, kvidde meg skikkelig fordi første fødsel også var igangsetting, og da var det masse overvåking og ekstra medisiner og greier, var redd for at det skulle bli slik nå og, men det ble helt annerledes, ble så og si naturlig fødsel, et par ctg mer enn normalt ble det nok, men ellers var alt som det er ved en spontan fødsel, så man kan ha en god opplevelse med igangsetting også, spesielt hvis man har født før tror jeg :) masse lykke til uansett hvilken "metode" det blir! :)



Sent from my iPhone using BV Forum
 
Er 8 dager over termin No. Skal inn på kontroll og kanskje en igangsetting ikke morgen. Håper ho setter igang selv idag/natt.
 
Termin i dag, ingen tegn... apri, here I come!! :(Har vært innstilt på det hele tiden, bare alle andre det, som tror jeg skal føde før! Åh nei, ikke denne kroppen her! ( Hadde sikkert gått på overtid selv om jeg hadde født 100 unger...!:p)
 
Ser ut som det blir aprilbaby på meg også, er vi mange som ikke får i mars? :) april er jo en flott mnd :)
 
Back
Topp