hvor mange måltider

nesco

Elsker forumet
Hei. Ny her jeg.
Fikk en herlig gutt på julaften som vokser og er veldig aktiv. Hvor mange måltider gir dere til deres 6 mnd barn? Og hva gir dere? Leste en plass at det var på tide med brød....[8|]
 
Oliver spiser grøt 2 ganger per dag- frokost og kvelds. snart skal begynne med middagen, da blir det puré...
 
Hei! Mia får Frokost:Brødskive med leverpostei....Lunsh:purè eller frukt(banan) Og middag eller kveldsmat:grøt
Du kan godt gi gutten din brødskive. Det var sånn jeg fikk Mia til å spise fast føde.
 
Hvordan gjør du det når du gir Mia brød? River i små biter og mater henne?
Jeg gir litt grøt, men han er ikke særlig glad i det. Ellers går det på mm og hjemmelaget middags pure-det er han veldig glad i.
 
Jeg bruker smørkniven å skjerer ørsmå biter å gir henne. Brødskive med masse leverpostei(leverpostei med brødskive)[:D]he-he! Jeg syntes det er lettere å skjere med smørkniven enn å rive forr da blir det ikke så mye gris.
Prøv å gi gutten din brødsikve med leverpostei. Mia spiste ikke grøt. Da begynte jeg å gi henne brød å nå plutselig vil hun også ha grøt.. Så jeg tror det er det at de må vennes på litt mere smaker for å kunne spise det vi gir dem.. Nå spiser Mia nesetn alt hun får[:)] Men jeg slet skikkelig i nesten 2måneder for å få henne til å spise fast føde.
 
Back
Topp