Hvor mange måltider i døgnet?

Hanne :)

Betatt av forumet
Jenta mi er 7 uker å hun spiser 5-6 måltider..2 av måltidene på natten. Hun har 2 lange dupper i vogn i løpet av dagen. Siste dagene har hun skreket voldsomt på kvelden i ca 1 time.. Lurer om jeg har nok melk eller om hun spiser for lite. Hun har stor vektoppgang så synes det er rart om jeg har lite melk plutselig. Kan jo re luftsmerter også kanskje...Hvor mange måltider spiser deres babyer?
 
Det varierer veldig fra dag til dag, men gutten min på 7 uker spiser ca annenhver time døgnet rundt, gjerne litt oftere på dagen og litt sjeldnere på natten.
 
9 uker, spiser ca hver 3. time på dagen og en gang på natta (mellom 23 og 7). Så ca 7-8 ganger i døgnet.
 
8 uker - varierer noe, men som regel på dag spiser han hver 2.-3. Time. Og på natt er det stort sett en gang..
 
Min er 11 uker og spiser ca hver 3 time, men det kan variere veldig. Noen ganger kan det gå 2 timer og noen ganger 4. Så vil si ca 7-8 ganger. Inntil nylig pleide han å spise lite og ofte, ca hver 1-2 time, men det var pga magevondt. Nå er han bedre
 
Back
Topp