Hvor mange måltid pr dag

Godemine

Gift med forumet
Junibarna 2015
Hvor mange måltid med fast føde (grøt, middag etc.) gir dere pr. dag?
Og hva?

---------
Her gir vi to eller tre. Et med middag og et eller to med grøt (liker IKKE grøt, så her er det litt gråting!)

Her er det pupp til frokost, grøt til lunsj ca 11-12, helt middagsglass ca 16, og grøt til kvelds ca 19.

har nettopp begynta med to grøt måltider her.

07.00 - pupp
10.00 - pupp + av og til frukt
13.00 - pupp
16.00 - helt middagsglass + pupp
18.00 - grøt + pupp

Får bare fast føde nå. det hun drikker av puppen er ikke mettende, bare kos eller for tørste.
Ca 5 måltider per dag får hun, også får hun frukt eller annet godt ved siden av. Hender hun får måltid nr 6 og, det spørs hvor lenge våken hun er, og når hun stod opp. Våkner alt i fra 6-9 om morgenen, så kommer an på hvor lang dagen blir=)

3 ganer pr dag. grøt morgen/kvelg og middag.
fekk beskje av helsesøster i dag at jeg skulle gi 3 grøtmåltider å ein middagsmåltid for å komme mer å mer over på fast føde

her får hun grøt på morningen i 10-tiden, med et halvt beger frukt til dessert, resten av begeret får hun rundt 15 dersom vi er hjemme... også får hun grøt til kvelds rundt 19. [:)]

08:00  Pupp
10:00  Pupp
12:00  Grøt
14:00  Pupp
(15-16:00 ofte prøvesmaking av middag)
16:00  Pupp
18:00  Grøt
19:30  Pupp
Natt    1 pupp

Lillen liker dårlig middag, så det prøver vi bare nå og da.Vil ikke presse henne.

ORIGINAL: Trine82

ORIGINAL: MammantilKevin

3 faste her- 2 grøt og ett middagsmåltid[:)]

Lilemor får av ogtil frukt om morningen, middag etter formiddagsluren og grøt rett før leggetid. HS sa til meg i dag at jeg skulle begynne å gi 5(!!!) måltider per dag!! Fikk nesten sjokk, da får jeg jo nesten ikke tid til noe annet...

Her er det grøt ca 10.30,frukt (banan som regel) kl 13.00 og middag  kl 16.00. Tenkte vi skulle begynne med et grøtmåltid til kvelds også.

Hvis ikke det er middagsmåltid (noe han ikke er særlig gla i....), så er det grøt. Altså tre grøtmåltider da...

her og

Her er det :
pupp (5-7)
(pupp 7-9)
grøt og frukt (11-12)
middag (15-16)
pupp (18)
grøt og frukt (19-20)

Lillegutt drikker ikke vann, selv om vi prøver hver dag....derfor får han pupp i tillegg til de fastemåltidene også!

Back
Topp