Hvor mange luer har barnet ditt?

Blu-Ray

Forumet er livet
Oktoberskattene 2015
Novemberlykke 2015
Alt for mange her så jeg tidligere i uka. Men til hvert sitt bruk i grunn :p
Tynne luer, tykke luer, vår- og høstluer, vinterluer, balaklavaer, beanies:shy:
Noe har jeg funnet i arvetøy. Men er det noen som har 2 luer til barnet sitt liksom :) ?

Våre har alltid hatt irriterende mange luer!
Er vel sånn det blir :p
den er for varm, den er for kald, den er ikke vindtett. Alle til sitt bruk og forskjellig vær :p

Alt for mange :p 10-15 vinter luer kanskje, det er da det som er i bhg også. Så hetteluer, knyteluer og andre luer.
Vår/høst aner jeg ikke, godt over det dobbelte. Og tar du med pannebånd og capser i tillegg :p ja, det er mye, men mange er på tredje sesongen nå også kommer det noen nye hvert år :p

Alt for mange med besteforeldre som elsker strikking.

Ganske mange men de fleste er større størrelser enn hun bruker nå så det er egentlig bare én som er i bruk. Nå ligger hun bare i vogn/bilstol og bruner bare en tynn ullue uten noe dilldall.

Har nok litt vel mange :p hoper seg opp med nye og arvede og hjemmestrikka og ulike ste og fasonger:wideyed: frøkna har en favoritt foreløpig så da blir de andre lite brukt enda :p

Har litt for mange luer i grunn og nå om vinteren bruker di bare 2 luer som er favorittene :happy: Har endel vår/ høst luer men ser at di begynner å bli litt for små for de..

Han har vel 3-4 som han bruker nå om hverandre etter været. Den ene bruker han bare til soving i vogn ute. :)

Har nok litt vel mange :p hoper seg opp med nye og arvede og hjemmestrikka og ulike ste og fasonger:wideyed: frøkna har en favoritt foreløpig så da blir de andre lite brukt enda :p

Samme her...mange hjemmestrikka, noen hetteluer og noen vanlige. Et par kjøpeluer i tynn ull og noen billigluer (type ninjago osv) har han også. Bruker de aller fleste da :)

10 mnd. Har en vinterlue/utelue

Tidligere hadde han en annen vinterlue, men vokste ut av den.
Før det hadde han to sommerluer i jersey, forskjellige i stil.

Så egentlig bare 1-2 som er i bruk på et bestemt tidspunkt. Har ikke behov for flere.

Alt for mange! Vi har arva en del, og bestemødrene strikker og strikker. Den vi bruker mest er ei kjempetynn, helt enkel ullue fra joha som er perfekt oppi vognposen. I tillegg har jeg kjøpt ei kivat vårlue fordi jeg synes de er så utrolig søte. Ser for meg at det er disse to vi kommer til å bruke, fram til vi kan bytte til solhatt

Back
Topp