Hvor mange kynnere er vanlig?

Bringebærdrops

Elsker forumet
Hei!
Har egentlig ikke vært plaget så mye av kynnere nå eller sist. Er i uke 34

Men i går etter jobb begynte det skikkelig.. i hvert fall 7-8 i timen i tre timer i strekk. Noen skikkelig vonde. Vurderte å ringe føden, men tok en varm dusj og da ga de seg.

Til morgen i dag da jeg skulle gå fra huset til bilen startet de igjen.. jeg jobb er 100 som lærer så turte derfor ikke dra på jobb. Nå har jeg ligget og slappet av en time, så nå har de gitt seg.
Noen som også har så mange kynnere ?
 
Jeg har hatt mange veldig lenge og hos meg påvirker de ikke noe annet enn at det er slitsomt. Hvis det går på slik som i går kan du jo ringe føden og høre? :Heartred
 
Jeg har mye, men mest på kveldstid. Men får de også ved anstrengelser på dagtid. Så jeg tipper jeg hadde vært nokså forhindret dersom jeg fortsatt var i full jobb.
 
Har hyppige, kraftige siste fire dagene, de har gitt seg om jeg legger meg ned, men det har ihvertfall gjort at jeg har to cm åpning.
 
Jeg har også veldig mye mer denne gangen enn forrige svangerskap og sover dårlig pga de. :/ inatt hadde jeg skikkelig murringer og kynnere samtidig, og vurderte også og ringe føden. Jobber fortsatt 40%, men idag blir mest sannsynlig siste arbeidsdag da jeg har blitt så forkjøla i tillegg :p har så mye nedpress også, og kjenner at hun borrer seg nedover i bekkenet.. noen andre som gjør det og?
 
Jeg har vært sykemeldt 1 uke pga mye kynnere. Skal til legen igjen i morgen, og regner med å bli sykemeldt ut resten av tiden (denne uken og 3 til før perm)
Har masse kynnere, men hjelper veldig å ikke være på jobb. Jobber i bhg !
 
Ring føden hvis de ikke gir seg. Kraftige kynnere kan påvirke livmorhalsen og så ta det med ro.
Nettopp hatt kynnere som ble om til premature rier her. Ligget 3 døgn på sykehus nå, kom hjem idag. Så mitt beste tips er ring føden hver gang du er usikker og lytt til kroppen din ❤️
 
Ring føden hvis de ikke gir seg. Kraftige kynnere kan påvirke livmorhalsen og så ta det med ro.
Nettopp hatt kynnere som ble om til premature rier her. Ligget 3 døgn på sykehus nå, kom hjem idag. Så mitt beste tips er ring føden hver gang du er usikker og lytt til kroppen din ❤️
Å, så skremmende :/ hva er premature rier og hvordan merker man dem? Godt at du er hjemme igjen nå da :)
 
Ring føden hvis de ikke gir seg. Kraftige kynnere kan påvirke livmorhalsen og så ta det med ro.
Nettopp hatt kynnere som ble om til premature rier her. Ligget 3 døgn på sykehus nå, kom hjem idag. Så mitt beste tips er ring føden hver gang du er usikker og lytt til kroppen din ❤️
Uff, har det roet seg helt hos deg? Fått noe beskjed annet enn å ta det med ro? Kraftige kynnere hver ettermiddag og kveld her...
 
Jeg har hatt mye kynnere i flere måneder. Men merker du at noe endrer seg så ville jeg fått sjekka det for å være sikker altså. Er du som vet best hva som er unormalt for deg.

Jeg merka at kynnerne tok mere tak og kom hyppigere ila helgen, gikk til legen og fikk antibiotika fordi jeg hadde fått urinveisinfeksjon.
 
Uff, har det roet seg helt hos deg? Fått noe beskjed annet enn å ta det med ro? Kraftige kynnere hver ettermiddag og kveld her...
Nå er lungemodning i boks og jeg har kommet til 33+6. Så nå prøver de ikke å stoppe fødsel mer. Så fødsel skjer når det skjer. Så jeg prøver å slappe av hjemne men tåler lite før jeg får kynnere så vi får se hvor lenge kroppen klarer å holde igjen ❤
 
Å, så skremmende :/ hva er premature rier og hvordan merker man dem? Godt at du er hjemme igjen nå da :)
Hvis du får kynnere som ikke roer seg ned når du slapper av eller når du tar deg en god varm dusj. Driver kynnerne fremdeles på da bør du ringe føden.
 
Nå er lungemodning i boks og jeg har kommet til 33+6. Så nå prøver de ikke å stoppe fødsel mer. Så fødsel skjer når det skjer. Så jeg prøver å slappe av hjemne men tåler lite før jeg får kynnere så vi får se hvor lenge kroppen klarer å holde igjen ❤
Godt du er kommet såpass langt når det først er sånn. Og at lungemodning er ok. Lykke til :Heartred
 
Back
Topp