Hvor mange kynnere er det vanlig å ha?

FintFerdig

Betatt av forumet
jeg synes jeg har kynnere hele tiden. Både når jeg ligger og slapper av, sitter, går og hvertfall når jeg jobber. De er ikke smertefulle, men veldig ubehagelige. Når magen strammer seg blir jeg liksom nesten litt sånn «freeze» og mister bevgelighet. Ikke at jeg er så smooth fra før av i denne tilstanden da, men det er hvertfall vanskelig å utføre arbeidsoppgavene mine med disse kynnerene som kommer så ofte. Jeg kan liksom ikke stoppe opp og vente til de går over.

Hvor ofte har du kynnere? Og hva gjør du når de står på?
 
Kan ha dager hvor jeg har kynnere omtrent konstant og dager hvor jeg bare har det 5-10 ganger. Tror alt er like normalt. Som oftest får jeg det om jeg er aktiv eller stresser, men kan også få det i sofakroken eller om natten :)
 
Jeg har hatt det veldig ofte siden uke 20. Men synes de kommer oftere når jeg ligger i ro!
 
De er svakere når jeg er i bevegelse, men når jeg setter meg ned kommer de oftere (som jeg vet iallfall) og de fleste er nokså ubehagelige. Hver tredje/fjerde dag er kynnerne mer fraværende enn de andre dagene.
Satser på god modning av kynnerne :shy:
 
jeg synes jeg har kynnere hele tiden. Både når jeg ligger og slapper av, sitter, går og hvertfall når jeg jobber. De er ikke smertefulle, men veldig ubehagelige. Når magen strammer seg blir jeg liksom nesten litt sånn «freeze» og mister bevgelighet. Ikke at jeg er så smooth fra før av i denne tilstanden da, men det er hvertfall vanskelig å utføre arbeidsoppgavene mine med disse kynnerene som kommer så ofte. Jeg kan liksom ikke stoppe opp og vente til de går over.

Hvor ofte har du kynnere? Og hva gjør du når de står på?
Høres ut som om det er på tide å trappe ned jobbinga litt.. hadde det som deg sist svangerskap og da fikk jeg beskjed om å ta det med ro og ble 100% sykemeldt..
 
Jeg er i uke 31 med nr to og har fortsatt aldri hatt en eneste kynner som jeg har merka [emoji23]
 
Helt variert. Men oftest mer om jeg har det travelt eller på slutten av dagen. Daglig siste trimesteret i alle fire svangerskap.
 
Jeg har kynnere mange ganger om dagen, hver dag. Alltid minst 1 i timen, noen ganger langt fler, fra ca. kl. 18-19 på kvelden. Ellers på dagen varierer det veldig hvor ofte de kommer og hvor kraftige de er.
 
Kommer når jeg går mye ☺️ Mye og mye.. det er ikke mye i en vanlig forstand.. men en km eller noe
 
Varierer fra dag til dag, i ettermiddag har de vært hyppige og plagsomme. Blitt litt bedre i kveld av å ligge på sofaen heldigvis :)
 
Back
Topp