Hvor mange kurer med letrozol før positiv test?

Hvor mange kurer med letrozol trengte du før positiv test?

  • 1 enkel kur

    Votes: 5 21,7%
  • 2 enkle kurer

    Votes: 3 13,0%
  • 3 enkle kurer

    Votes: 0 0,0%
  • 4 enkle kurer

    Votes: 0 0,0%
  • 5 enkle kurer

    Votes: 2 8,7%
  • 1 dobbelt kur

    Votes: 4 17,4%
  • 2 doble kurer

    Votes: 0 0,0%
  • 3 doble kurer

    Votes: 3 13,0%
  • 4 doble kurer

    Votes: 1 4,3%
  • 5 doble kurer

    Votes: 0 0,0%
  • 1 trippel kur

    Votes: 0 0,0%
  • 2 triple kurer

    Votes: 1 4,3%
  • 3 triple kurer

    Votes: 1 4,3%
  • 4 triple kurer

    Votes: 0 0,0%
  • 5 triple kurer

    Votes: 0 0,0%
  • Ble gravid på 6. kur

    Votes: 1 4,3%
  • Ikke gravid på 6 kurer

    Votes: 2 8,7%

  • Antall som har svart
    23
Hadde en enkel - ikke EL. Hadde to doble - gravid begge gangene, men mistet. Trippelkur (+albyl-e og crinone) - termin imorra :Heartblue
 
Hadde en enkel - ikke EL. Hadde to doble - gravid begge gangene, men mistet. Trippelkur (+albyl-e og crinone) - termin imorra :Heartblue

Fikk du albyl-e og crinone som progesteronstøtte? Jeg målte progesteronnivå på 12 syv dager etter forrige eggløsning, og må mest sannsynlig få hjelp etter eggløsning denne gangen ☺️
 
Fikk du albyl-e og crinone som progesteronstøtte? Jeg målte progesteronnivå på 12 syv dager etter forrige eggløsning, og må mest sannsynlig få hjelp etter eggløsning denne gangen ☺️
Og masse lykke til med fødselen. Håper den går bra og at du nyter dagene som nybakt mor ❤️
Fikk dette som støttemedisiner, ja. Begynte med crinone 5-6 dpo og albyl-e ved positiv test. Tusen takk! :Heartred
 
Jeg har blitt gravid begge gangene ved første enkle kur, første gang i 2017 er i dag en vakker liten jente på 1,5 år :Heartred ble gravid igjen på første kur igjen nå i september, men det svangerskapet endte dessverre i en SA tidligere denne uken. Så nå er det bare å prøve på nytt.
 
Gikk ikke på første runde hvert fall(dobbel) :( Jeg ble gravid av meg selv på PP1(endte i kjemisk/tidlig sa). PP2 nå, så det er kjipt å ikke bli gravid denne gangen da vi klarte det selv i PP1. Har to barn som klaffet i PP3 og PP1. Brukte ikke Letrozol med dem. Bruker det nå pga lang syklus(hadde lang syklus før første barnet klaffet også).
 
Har enda ikke blitt gravid :(
1.forsøk- dobbel
2.forsøk- dobbel
3. forsøk- trippel
Er ikke ferdig med trippelsyklusen enda, så er spent om jeg får el denne mnd.
 
Fikk du EL de andre gangene? Krysser fingrene for at det klaffer snart ❤️

Trodde/håpet at jeg fikk el på de andre syklusene, men ganske sikker på at jeg ikke fikk det. Fikk ikke positiv el test.
Har en amh på 0.8, så er vel derfor jeg ikke slipper egg + Pcos.
Men denne runden skal jeg inn på dag 20 å ta blodprøve, så får vite mer sikkert da :happy:
 
Gikk ikke andre runde heller(dobbel). Gjenstår å se om det klaffer i tredje runde, men jeg har ikke trua.
 
Trodde/håpet at jeg fikk el på de andre syklusene, men ganske sikker på at jeg ikke fikk det. Fikk ikke positiv el test.
Har en amh på 0.8, så er vel derfor jeg ikke slipper egg + Pcos.
Men denne runden skal jeg inn på dag 20 å ta blodprøve, så får vite mer sikkert da :happy:
Fikk du el på trippel?
 
Liten oppdatering fra meg. Jeg gikk først på to runder med dobbel letrozol, så en trippel, så en pauseperiode før nok en dobbel. Jeg vet at jeg hadde el nå den siste runden på dobbel runde, fordi jeg er GRAVID nå :smiley-bounce016
Helt ufattelig, og klarer ikke helt å skjønna det.. fikk beskjed av gyn at vi måtte ha IVF for å lykkes pga amh på 0.8. Så dette var virkelig en fantastisk julegave :Heartred

Til dere som enda prøver og har prøvd lenge, ikke gi opp, dere lykkes tilslutt:Heartred
 
Først tre forsøk med pergo, deretter satt det på femte forsøk med leteozol.

Hun fyller fire år på onsdag
 
Last edited:
Back
Topp