*Mama* Gift med forumet 27 Mar 2009 #1 Jeg drikker ca 4-5 i løpet av dagen. 3-4om morgenen og 1 i løpet av dagen. [:D]
mor til 2 skatter Glad i forumet 27 Mar 2009 #2 alt for mange nå som jeg er hjemme..har faktisk ikke tellingen engang[&:] når jeg jobber blir det vel ikke mer enn to
alt for mange nå som jeg er hjemme..har faktisk ikke tellingen engang[&:] når jeg jobber blir det vel ikke mer enn to
Tessa Forumet er livet 27 Mar 2009 #7 tru hvor de flytter denne? kanskje de lager et eget kaffeforum, syns jeg så noen flere kaffetråder her...
tru hvor de flytter denne? kanskje de lager et eget kaffeforum, syns jeg så noen flere kaffetråder her...
M mysen76 Gift med forumet 27 Mar 2009 #10 Å det er mange. Drikker veldigt mye kaffe på jobb, å i helgene.... Er hjemme med sykt barn nå, å har snart drukket en kann med kaffe.......
Å det er mange. Drikker veldigt mye kaffe på jobb, å i helgene.... Er hjemme med sykt barn nå, å har snart drukket en kann med kaffe.......
D DramaQueen Forumet er livet 27 Mar 2009 #12 Jeg er avhengig av kaffe, drikker nok ett par kanner om dag [8D][:)]
annk89 Forelsket i forumet 27 Mar 2009 #15 ORIGINAL: mammadiana drikker ikke kaffe. Men drikker masse masse vann:)