Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg var på flere timer hos lege sist, men da hadde jeg oppfølging av urinveisinfeksjon, falt i trapp, smerter i mage, skade i skulder... Nå har jeg et "vanlig" svangerskap, og følger anbefalte kontroller fra helsenorge.noDere som ikke har ekstra oppfølging, altså. Synes jeg var på flere kontroller sist, men det er vel litt opp til meg å bestille, kanskje? Er i uke 19 nå.
- Fastlege i uke 12
- tidlig UL i uke 12 (privat)
- UL i uke 19
- beskjed om å bestille JM time i uke 24
Slik var det her også med første. Nå har jeg allerede hatt to kontroller hos jm, 4 ul, og skal ha neste jm-kontroll på onsdag samt. ny ul.Dere som ikke har ekstra oppfølging, altså. Synes jeg var på flere kontroller sist, men det er vel litt opp til meg å bestille, kanskje? Er i uke 19 nå.
- Fastlege i uke 12
- tidlig UL i uke 12 (privat)
- UL i uke 19
- beskjed om å bestille JM time i uke 24
Jeg har vært på kontroll hos lege og jordmor annenhver gang en gang i måneden fra jeg var 8 uker. Tul og oul kommer i tillegg. Synes egentlig oppfølgingen er veldig bra! Jeg ønsket ikke å begynne så tidlig hos jordmor, men fikk beskjed om at de ønsket at man kom inn til første samtale i uke 12 i min kommune. Legen min er også på at jeg skal til en av dem en gang i måneden, så da møter jeg lydig opp da, selv om jeg er frisk og ikke heeelt ser behovet
Jag går privat hos jordmor och har gått en gång i månaden sen uke 12. Akupunktur och småprat. Inte för att jag är nervös eller stressad overhode men för att jag syns det är kos och akupunktur/massaje/sportstejp/varma koppar hjälper. Det är min egenpleie till mig själv
Du betaler vel også for det selv og da er det jo bare til å kjøre på så mye du vil.