Hvor mange kjøretimer tror du det er vanlig å ha?

hadde over 30 sjøl. hadde lite mulighet til å øvelseskjøre. men har du det holder det gjerne med langt færre[;)]
 
Har kun bil med automatgir [:-] så får ikke mengdetrening med gir. Har kjøpt pakke med 15 timer og damen sa jeg fikk penger igjen om jeg ikke brukte opp alle. Synes det var knapt med 15 jeg?...
 
Jeg hadde 7, kjørerlæerern sa det var lite...(kjørte veldig mye sammen med sambo på fritida) Tror nok fra 10 og oppover er ganske vanlig
 
ORIGINAL: Labambie

Det obligatoriske er 10 timer. Jeg har hittil hatt over 30... [:D]

 
Godt å høre [;)] blir langt mer enn 15 på meg for å si det sånn.....
 
eg har hatt 4 dobbeltimer, det vil vel si 8 enkle, men har endo ikkje klart teorien.. har hatt terori og oppkjøring igjen i over et år nå.. [:(][:(]
 
Hmmm.. Jeg hadde vel kanskje 16timer eller noe.. DVS 8 ganger med dobbeltime. Vanlig med rundt 20 timer tror jeg...
 
det er vel et minimum man må ha nå eller?
Jeg hadde mellom 25-30 tror jeg men da
var alt med,teori,glattkjørin,forbikjøring osv
 
jeg svarte 25-30. tror jeg kjørte litt mer enn det ,men tror det er mest vanlig. det er jo selvfølgelig forskjellig fra person til person. men det er bedre å ta litt ekstra timer
 
Gjennomsnittet ligger på 20-25 timer, alt kommer an på hvilke erfaringer dere har fra før.Om dere har kjørt mye hjemme, om dere lærer fort osv. Jeg er trafikklærer, og har elever som trenger 5 timer og de som trenger 100 timer(helt sant[;)]) veldig individuelt!
 
Det som idag er obligatorisk er trafikalt grunnkurs,før kjøringen starter. 2 veiledningstimer,glattkjøring og 2 landevegsturer. Pluss teorien selvsagt!!
 
Lykke til dere som holder på[:)]  
 
Sjøl brukte jeg 13 timer.. Så stemte 10-15.. har hørt en del andre også som har brukt mellom der..
 
hadde 4 timer jeg
 
Jeg kjøre 13 ganger før jeg fikk lappen. Hadde intensivkurs på 10 dager og hadde aldrig kjørt hjemme før
 
Back
Topp