Hvor mange kjøper dere julegaver til?

Om jeg har telt riktig så blir det 21 julegaver i år.

Våre foreldre, søsken og eventuelle kjærester, besteforeldre, tanter og onkler (ikke alle), min kusine, hennes mann og barna deres, min manns søskenbarn... Ja, det var vel det :P Blir 26 stykker eller noe sånt. Men mange av de får felles gave.

Tror vi har nesten 30 på listen.. :o Både jeg og samboer har store familier, med både søsken og nevøer og nieser.. I tillegg til mine besteforeldre..

Våre foreldre ( 4 ) søsken (2) min farfar, et tantebarn. Og så har vi to vennepar vi kjøper noe til. Pluss to av mine venninners barn. 12 gaver da, pluss egne barn selvsagt.

Jeg kjøper til rundt ti stk tror jeg. Liten familie. Samboeren kjøper til 15-17 stk tror jeg., :)

Mellom 30 og 40 en plass:eek: Har store familier begge 2 med mye søsken/ nevøer og nieser så gavebudsjettet er ganske høyt ja. Så pluss foreldre, besteforeldre og egne barn selvfølgelig. Tror noe det er nærmere 40 når jeg får tenkt meg litt om.

Min mor og stefar
Mine 2 søstre
Samboers søster og samboer
Samboers besteforeldre
Disse kjøper vi til også har vi en 4-5 stykker som får bilde av guttungen :) helt greit at det ikke er flere:p

I år blir det
Hverandre
Ungene (3 stk)
Fem tante/onkelbarn
Tre barn av venner
Foreldrene våre (2 par)
Søsken med partnere (8 par)

Julegaver er ikke i tankene mine på lenge, men kjøper til foreldrene våre, søsken, nevøer og nieser.

Back
Topp