Hvor mange kapsler Dong Quai tar dere?

Lille Mollå

Forelsket i forumet
Hvor mange kapsler tar dere daglig?

Jeg tar bare 2 kapsler, men ser det er mange som tar 4 kapsler daglig.
Synes det er litt "skummelt" å bruke dette produktet for mye, det er for lite dokumentert!

ORIGINAL: bet

sikkert forskjellig styrke på de men jeg tar 4 tabletter pr dag (hver tablett inneholder 520 mg dong quairotpulver, som visstnok tilsvarer 693 mg don quairot [8|] )

Jeg tar og 4 om dagen
Står jo 2-4 daglig på boksen

Ja, jeg tar også 4 om dagen med måltid... [:)]

Tror detta er sterke saker, fordi jeg begynte med Dong Quai kun 2 dager før ventet eggløsning, og testen har ikke slått ut ennå!!!!! Antageligvis har eggløsningen blitt noen dager forskjøvet fordi jeg begynte med Dong Quai midt i syklusen!!!
Det skal sies at jeg vanligvis har VELDIG regelmessig syklus (28 dager) +/- 1 dag, og el-testen min slår ALLTID ut dag 15 etter 1 mensdag... [8|]

Jeg tar 4 om dagen og trives med det.[:D]

Jeg prøver å ta mellom 2-4 kapsler pr dag, alt etter om jeg husker det på kvelden.. men jeg må si at jeg blir litt kvalm av disse kapslene.[:'(]

En annen ting, jeg har også regelsmessig syklus på 28 dager (+/- 1 dag).. eltestene blir som regel positive på dag 12-13. Men denne perioden da jeg prøvde Dong Quai (startet på første dag i mensen) fant jeg ikke eggløsningen. Jeg torte ikke ta mer så på dag 15 tok jeg de ikke mer, og DA fikk jeg positiv el-test.. flere som har opplevd dette?

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp