Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: *Lesehesten*
Har ikke peiling på hva jeg ligger på nå om dagen. Det kommer ann på hvor aktiv du er da?
ORIGINAL: siven79
ORIGINAL: mari@
Har ikke peiling på hva jeg ligger på nå om dagen. Det kommer ann på hvor aktiv du er da?
Hmmm, skal vi se... levering og henting i barnehage med bæring av minst ett barn, gjerne to[8D] Et par-tre trilleturer i uka... styrketrening en gang i uka hvis jeg er flink (blir som regel bare annenhver uke).. ellers bare mammatilværelse og knotting på tastatur. Syns ikke jeg er såå superaktiv[8|]
Næ, men du har nok høy forbrenning. Du er jo ikke kjukk på noen som helst måte [:)]
ORIGINAL: siven79
ORIGINAL: mari@
Hmmm, skal vi se... levering og henting i barnehage med bæring av minst ett barn, gjerne to[8D] Et par-tre trilleturer i uka... styrketrening en gang i uka hvis jeg er flink (blir som regel bare annenhver uke).. ellers bare mammatilværelse og knotting på tastatur. Syns ikke jeg er såå superaktiv[8|]
Næ, men du har nok høy forbrenning. Du er jo ikke kjukk på noen som helst måte [:)]
ORIGINAL: frøkensnurp
2500 høres helt normalt ut for meg - hadde ikke jeg vært i en ned-i-vekt-prosess, skulle jeg ha spist rundt 2600 kcal grunnet aktiv livsstil (både sånn til daglig OG trening). Nå spiser jeg 1900 kcal om dagen [:D]
En kompis av meg spiste for å gå opp i vekt for en tid tilbake - han måtte være kjempenøye på faste måltider ihvertfall husker jeg [:)]