Hvor mange kalorier..

mari@

Glad i forumet
..får dere i dere i løpet av en dag?

Jeg regnet sammen en typisk dag for meg, og ligger på over 2500 kalorier pr dag. Syns det var fryktelig mye! Så da lurer jeg på hva dere ligger på?[8|]

ORIGINAL: *Lesehesten*

Har ikke peiling på hva jeg ligger på nå om dagen. Det kommer ann på hvor aktiv du er da?

Hmmm, skal vi se... levering og henting i barnehage med bæring av minst ett barn, gjerne to[8D] Et par-tre trilleturer i uka... styrketrening en gang i uka hvis jeg er flink (blir som regel bare annenhver uke).. ellers bare mammatilværelse og knotting på tastatur. Syns ikke jeg er såå superaktiv[8|]

ORIGINAL: siven79

ORIGINAL: mari@

Har ikke peiling på hva jeg ligger på nå om dagen. Det kommer ann på hvor aktiv du er da?

Hmmm, skal vi se... levering og henting i barnehage med bæring av minst ett barn, gjerne to[8D] Et par-tre trilleturer i uka... styrketrening en gang i uka hvis jeg er flink (blir som regel bare annenhver uke).. ellers bare mammatilværelse og knotting på tastatur. Syns ikke jeg er såå superaktiv[8|]

Næ, men du har nok høy forbrenning. Du er jo ikke kjukk på noen som helst måte [:)]

Tjukk er du i hvert fall ikke. Som Siven sier så har du nok høy forbrenning. (din heldiggris)

ORIGINAL: siven79

ORIGINAL: mari@

Næ, men du har nok høy forbrenning. Du er jo ikke kjukk på noen som helst måte [:)]

Prøver å legge på meg litt jeg da[8D] Men selv med 2500 om dagen legger jeg ikke på meg et gram. Så derfor lurer jeg på hva som er normalt..

ORIGINAL: frøkensnurp

2500 høres helt normalt ut for meg - hadde ikke jeg vært i en ned-i-vekt-prosess, skulle jeg ha spist rundt 2600 kcal grunnet aktiv livsstil (både sånn til daglig OG trening). Nå spiser jeg 1900 kcal om dagen [:D]

En kompis av meg spiste for å gå opp i vekt for en tid tilbake - han måtte være kjempenøye på faste måltider ihvertfall husker jeg [:)]

Så bra, da er jeg kanskje litt normal likevel[:D]

Jeg er selv veldig nøye med faste måltider, og spiser 5-6 ganger om dagen.

2500 høres perfekt ut for en passe aktiv person som holder vekten. Du må nok øke på litt hvis du vil gå opp!

Jeg prøver å ligge mellom 1600 og 1900 kcal, men jeg prøver også å gå ned i vekt. Jeg er heller ikke i nærheten av så aktiv som du er[;)]

Synes det høres OK ut jeg.
Selv bør jeg ligge på ca 1600 kcal fordi jeg skal ned i vekt.Når jeg skal holde vekten mener jeg den burde ligge på ca 2500.
Trener litt.

Back
Topp