Hvor mange kaker...? *Bursdag*

Wicked

Glad i forumet
Hvor mange kaker regner dere per hvor mange personer...? Vi har invitert 9-10 mammaer med barn til barnebursdagen til Aron, og jeg er sååååå i tvil om hvor mye jeg trenger... [&:]

Har foreløbig tenkt å lage:

1 pavlova
1 amerikansk gulrotkake med ostekrem
1 sjokoladekake (1-tall [:D])
1 kremkake (barnevennlig)
1 stor fruktsalat m/ vaniljesaus
1 eplekake m/ is
20-30 cupcakes m/ frosting

HOLDER DETTE??? [8|]

Jeg vet med meg selv at når jeg er i slike selskaper, så er jeg egentlig mere opptatt av å skravle med andre mammaer, og holde ungen min unna alt som ikke er lov å tafse på, enn å spise kaker... Men jeg vet jo ikke hvordan ANDRE er!!! [8D]

Ca fire kaker for masse egentlig, men jeg elsker å gå i besøker med for masse kake for da kan jeg trykke i meg alt jeg vil ha uten at det ser ut som om jeg spiser de andre sin del [:D] men du trenger ikke MER kake [;)]

ORIGINAL: fru_vann123

Ca fire kaker for masse egentlig, men jeg elsker å gå i besøker med for masse kake for da kan jeg trykke i meg alt jeg vil ha uten at det ser ut som om jeg spiser de andre sin del [:D] men du trenger ikke MER kake [;)]

[:)]

Blir ikke mer enn 4 kaker her, det skal tross alt spises opp også [8D]
Gidder ikke lage i fleng bare for å kaste.

ORIGINAL: Lucas mamma*

ORIGINAL: specialized

ORIGINAL: wimza

Tror det holder i massevis[8D]

det der er jo omentret det vi hadde i barndåpen å da var vi 28 stk.. å d ble masse kaker igjen [8D]
så vil tro det holder i massevis ja[:D]

Men da hadde dere vel mat først...? Blir litt anderledes når det KUN er kaker synes jeg da... [&:] Kanskje jeg skal bytte ut en kake og heller lage et fat med grønnsaker og dip...? [8|]

ORIGINAL: CaKa*

Så koselig å ha så mange å invitere i barnebursdag til småtten[:D] Her har vi ikke så mange unger med barn, syns det er litt trist i grunn.

men til spørsmålet ditt, så ut som det var mer enn nok kaker ja[:D]

2 av disse er Løven og Piamsk som jeg har blitt kjent med her gjennom BV da... [:D] Og endel av de har litt større barn, 2, 3 og 4... [:)]

Nam nam! Så mange gode kaker du skal lage[:D] Hehe
Holder nok i massevis![;)]

ORIGINAL: Piamsk

Nå har jeg trålet passion 4 baking i et par timer Pia, så mulig det blir noen utskiftninger om jeg tør å prøve meg på noe nytt! [;)] Gaaaaaaaaaaad, vi kommer til å trille alle mann! [;)]

ORIGINAL: Wicked

ORIGINAL: Piamsk

Nå har jeg trålet passion 4 baking i et par timer Pia, så mulig det blir noen utskiftninger om jeg tør å prøve meg på noe nytt! [;)] Gaaaaaaaaaaad, vi kommer til å trille alle mann! [;)]

Spennende[;)]
Hehe, det er fare for det ja![X(][:D]

Nam nå gleder jeg meg til selskap på søndag, Maren.
Vi skal ha familiebursdag lørdag og barnebursdag søndag etter dagen til Leo, og vi skal ha disse kakene:

Lørdag:
sjokoladekake (langpanne)
gelekake
muffins (med forskjellig pynt)
bløtkake
Rullekake (eneste R liker)
Muligens en daim iskake (stemor lager)

Søndag:
Rester fra lørdag
ny sjokoladekake (ole brum/bamsekake)
nye muffins (med forskjellig topping/pynt)
ny gelekake
gele/sjokoladepudding tog med goddis.

vi blir 16-18 stk på lørdag (4 barn) og 16-20 stk søndag (halvparten barn fra 1-11 år)

Blir nok aaalt for mye kake, men både jeg og R har kollegaer som elsker kake, så vi kommer til å fryse det vi kan fryse og ta med resten på jobbene våre.

Back
Topp