Hvor mange julegaver?

verteline

Elsker forumet
Hvor mange julegaver kjøper dere i år? Dere som handler over 40 julegaver , hvor mange penger bruker dere totalt??

Vi har 33 personer å handle til, og bruker ca 10.000,-. Da er dette IKKE inkl. gave fra meg til mannen, fra han til meg og fra oss til sønnen vår. Der går det nok ca 5000,- ekstra.

Blæh...

ca 20 stk, kun til nærmeste familie og ei venninnes barn. Fra 200-500kr per gave, noe mer til min mann. 

wææ.. føler at jeg er glad som har liten familie og at mannen min sin familie ikke feirer jul...  så blir ikke så mye her heldigvis! 

Vi har litt over 20.. Synes det er mange jeg! Kun nærmeste familie + en sønn til ei venninne! :) Bruker fra 150 til 250 pr pers, men legger sammen med søsken og sånt, for å få større gave. 

32, men det er med mannen og min sin side!:) kun nærmeste familie+ faddere til barna vi kjøper gaver til!

Til nå har jeg brukt 14.000. Men har igjen litt til mannen også størestejenta! så det går  vel 17.000 totalt når vi er ferdige.

Har kuttet drastisk ned i år fordi jeg er lei av å vri de små grå for å klare å finne på ting å kjøpe til de voksne i familien som har alt! De vet jo ikke hva de ønsker seg selv engang.. og når de spør hva vi ønsker aner ikke vi heller..

Nå er det kun til barn i familien og våre foreldre og de får for ca 400 hver seg. Våre barn får en god del mer.

har heldigvis ikke så stor familie jeg da... Så her gir jeg vel gave til 15 stk, utenom ungene.

Jeg har 9 stk å handle til og det inkl datteren min. Det er familie og halvsøsteren til jenta mi.

litt i overkant av 10 000 - da er det ca 45 stk.   en god del smågaver . også noen dyre store ;P

- smågaver er smykker og klokker og dill - veldig mange barn å handle til.

Back
Topp