hvor mange julegaver kjøper dere?

Bkno4640072

Betatt av forumet
Hvor mange skal dere kjøpe til i år? Skrev liste og her i heimen blir det 35 julegaver i år. Synes det er i meste laget i grunn. Det meste er til familie og noe til venners barn.

30. Til neste år blir lista kortere!

15 ca! Bruker for mye penger

Ca 22 gaver.
Syns det er superkoselig å planlegge og handle inn gaver. Og ikke minst pakke dem inn! :)

32stk.her i år. Og da gir vi kun til de vi "må"(foreldre, tantebarn, egne barn og små søsken). Sånn er det med stor familie.

Kunne tenkt meg og kutta ned jeg også, men er i grunn bare familie+fadderbarn. Kjøper også til to søsken av fadderbarn, men vanskelig å kutte ut noen. Har sluttet å kjøpe til broren min og svigerinne, men synes det er litt synd i grunn, så ender med å kjøpe noe likevel ( type kaffe, sjokolade, blomster). Blir jo en stor sum til slutt. Bruker mellom 200-300 per gave og mer til foreldre, svigerforeldre, mann og egne barn.

Hakke telt over men blir vel nærnere 40 gaver. Stor familie :) ♡♡

22 julegaver fra oss.

Må kjøpe 4 fra farmoren min og 4 fra mamma og 4 fra svigerfar utenom. Svigermor klarer seg selv heldigvis :p

44 stk. Pluss så skal vesla kjøpe litt gaver til et par venninner og noen hunder. :p

Cirka 15 gaver for oss, det er til familie. I tillegg får fadderne til jenta vår en liten oppmerksomhet :-)

Back
Topp