Hvor mange jobber 100%??

Jeg jobber 75% turnus-helt supert siden vi da slipper å ha Thea i barnehage!
Jeg kommer ikke til å jobbe 100% før ungene er blitt store og klarer seg selv!

Jobber 0%. Eller, 0% lønnet jobb ihvertfall, hehe.. Dårlig betalt å holde fortet i gang her hjemme gitt [:D]

100%, kunne kanskje jobbet 80% men jeg vil ha en høyere stilling i firmaet så da føler jeg at jeg må jobbe fullt [:)] 

jobber 100% og sånn som situasjonen er hjemme skulle jeg gjerne hatt en dag hjemme i uka så jeg hadde fått tid til alt jeg ellers må gjøre...men har ikke råd. Hadde mannen bidratt på lik linje med meg hadde jeg ikke hatt noe problem med å jobbe 100%. stortrives i jobben!

har kun 20% fast men jobber mye ekstra...sånn er det i helsevesnet hehe så jobber vel i snitt 60-70% tenker jeg, kunne godt tenke meg å jobbe 80% fast!

Signerer dere begge [:)][:)] Akkurat slike her også.
ORIGINAL: Hønepøne09

ORIGINAL: Bellsi

Jeg jobber 100%. Får se om jeg går ned til en 80% stilling etter endt permisjon med barn nr 2, men i utg.punktet vet jeg at den livsstilen jeg har og ønsker å ha pr i dag krever to fulle stillinger med lønn - spesielt med tanke på at vi skal flytte og nok for høyere lån.. Dessuten tenker jeg litt på det med oppsparing til pensjon faktisk - selv om det enda er lenge til [;)]

Signerer denne. To stk i 100% her. Har litt lyst på 80%, men ikke lønnsomt om jeg skal i flere permisjoner og om en av oss skal jobbe reduser på vi kutte på reise og kos budsjettet, og får det mye trangere når vi kjøper neste hus. Så enn så lenge blir det sånn.

Vi jobber begge 100%

Vi jobber begge to 100%, men har begge to mulighet til fleksitid. Jeg tar ofte med meg jobb hjem, slik at jeg kan gå fra jobb i 15-15.30 tiden.
Skulle gjerne jobbet 80%, men det har vi ikke råd til siden vi skal flytte til noe større snart (Forhåpentligvis[;)]).

jobber 50 % egentlig.. men er blitt mer.. men håper på større stilling på papiret[:D]

100 % og elsker det [:D]

ORIGINAL: Bompi

Jeg jobber 100%, trives med det. Men klart det kan bli hektisk innimellom med 2 unger, hus og hjem[:)]

Akkurat det samme her! Går 4-skift da.....

Jobber 100% men er gått ned til 80% nå [:)]
Har fri mandager og det er egentlig veldig deilig, da eg får
gjort forfallende arbeid heime , ærend og får kvalitetstid med Lucas alene som er ganske viktig for meg [:)]

jobber 4 dager i uka jeg pluss endel ekstra, når vi bestiller varer eller en har ferie osv[:)]

Hei blomsterpia! Hvordan orgaiserer du den 87 prosent, altså; Når går du fra jobb?
Føler du kanskje at du må jobbe bare mer effektivt for å gå før ?
Ser for meg det måtte være nydelig å ha arbeidstid til klokken14.30/1500!

ORIGINAL: julipia

Hei blomsterpia! Hvordan orgaiserer du den 87 prosent, altså; Når går du fra jobb?
Føler du kanskje at du må jobbe bare mer effektivt for å gå før ?
Ser for meg det måtte være nydelig å ha arbeidstid til klokken14.30/1500!

Hei! Jeg har kortet ned på arbeidstiden fra 08:45-16:15 til 08:45-15. Mandager jobber jeg 11-18 og hver tredje lørdag 10-14. Så jeg har gått ned ca 20 timer i forhold til før. Av og til føler jeg at det er litt stress å gå klokken 15, men som oftest får jeg gjort det jeg skal. Noen ganger når jeg vet jeg har mye å gjøre drar jeg på jobb en halvtime før.

Her jobber jeg 100 %. Syns ikke det er noe problem i og med at jeg er ferdig på jobb i 2-3-tiden,så da får jeg litt tid sammen med snuppa før hun legger seg.
Kunne heller aldri tenkt meg å gått hjemme uten å jobbet. Ser det ikke som noen problemer med at hun er i b.hagen. Der lærer hun mange nye ting,får være sammen med andre barn og hun storkoser seg der. Tror aldri jeg hadde fått aktivisert henne og lært henne så masse hvis hun bare gikk hjemme hos meg. Så jeg er absolutt FOR b.hage.

Back
Topp