Hvor mange jobber 100%??

Trultan

Gift med forumet
Jeg jobber 70%. Meg og sambo diskuterer veldig... han skjønner ikke hvorfor jeg ikke vil jobbe 100%. Ett krangle tema som går mye igjen.. ....

jeg jobber 80%. men ønsker å jobbe 100%... og det er kun for pengenes skyld...
Har 3 unger. to fult i barnehage og en fult på sfo.. koster over 7000kr i mnd for barnepass...
jeg jobber hver dag så kan ikke ha redusert plass på de..

men jeg vet jeg får økning på stillingen min nå snart.. bare ikke helt nå eller hlet hvor mye.

Jeg jobber 100%, trives med det. Men klart det kan bli hektisk innimellom med 2 unger, hus og hjem[:)]

Jeg jobber 100%. Skulle veldig gjerne jobbet 80%, men med huslån, billån og studielån, har vi rett og slett ikke råd til det...

Hva jobber du som? For meg er det ikke noe problem å øke. (er ped.leder i bhg) Må nok øke jeg..pga evt husbygging, så trenger kanskje spark i rompa......

ORIGINAL: Trultan

Hva jobber du som? For meg er det ikke noe problem å øke. (er ped.leder i bhg) Må nok øke jeg..pga evt husbygging, så trenger kanskje spark i rompa......

jobber som barne-og ungdomsarbeider i skole/sfo, og det er ledige stillinger der nå.. så får noe av det, men det skal jo da passe med den timeplanen jeg alt har.. derfor jeg ikke helt vet hvor mye jeg får enda... og fordi det er timer på barn med spes. behov så er det ikke helt frigitt fra kommunen, så derfor vet jeg ikke helt når.. men det er snart!

Jeg jobber 50%, og skulle gjerne økt til minst 80! Men har ikke noe fast... Gikk på dagpenger mens jeg søkte jobber, og søkte på 80% der jeg jobber nå. Fikk bare tilbud om 50 pga noen som allerede jobbet der fikk høyere stilling. Ble pent nødt til å takke ja (sa Nav) og det endte med at jeg taper penger, for nav betaler ikke mellomlegget... Prøver å lete etter jobber, vurderer faktisk sterkt å si opp 50% og heller jobbe som tilkallingsvikar... 

Studerer og kun det... Har ikke flust nei. Vurderer om jeg skal ta kvelds og nattjobb... Men venter kanskje til høsten, slik at vi får mest mulig tid med snuppa. Ville helst vært hjemme litt til med henne, men ved å studerer kan jeg flekse litt, slik at hun ikke får så altfor mye tid borte[:)]

Jeg jobber 100%. Får se om jeg går ned til en 80% stilling etter endt permisjon med barn nr 2, men i utg.punktet vet jeg at den livsstilen jeg har og ønsker å ha pr i dag krever to fulle stillinger med lønn - spesielt med tanke på at vi skal flytte og nok for høyere lån.. Dessuten tenker jeg litt på det med oppsparing til pensjon faktisk - selv om det enda er lenge til [;)]

ORIGINAL: Bellsi

Jeg jobber 100%. Får se om jeg går ned til en 80% stilling etter endt permisjon med barn nr 2, men i utg.punktet vet jeg at den livsstilen jeg har og ønsker å ha pr i dag krever to fulle stillinger med lønn - spesielt med tanke på at vi skal flytte og nok for høyere lån.. Dessuten tenker jeg litt på det med oppsparing til pensjon faktisk - selv om det enda er lenge til [;)]

Signerer denne. To stk i 100% her. Har litt lyst på 80%, men ikke lønnsomt om jeg skal i flere permisjoner og om en av oss skal jobbe reduser på vi kutte på reise og kos budsjettet, og får det mye trangere når vi kjøper neste hus. Så enn så lenge blir det sånn.

Jeg jobbet 100% men valgte å gå ned til rundt 87% tror jeg det er for å få mere tid med snuppa på ettermiddagene og slippe så mye stress på ettermiddagene. Beste investeringen jeg har gjort i mitt liv tror jeg, selv om det er mindre lønn. Men lønna mi er forholdsvis god fra før av, og jeg har steget siden jeg gikk ut i permisjon så nå er jeg egentlig tilbake på det jeg fikk utbetalt på 100% for 1,5år siden[:)]

Eg jobbe 100%, og trives me d sånn ting e nå [:)]
Eg levere na i barnehagen kver morgen, kjempe kos å ha morgenene aleina, bare meg og hu. Pappen hente na, så de kose seg aleina te eg komme hjem.
Så kose meg oss i samen på ittemiddagene [:)]

Jag går fortfarande hemma men planen ær væl o komma i jobb snart tror jag(ær lite kluven till det med o ha Oliver i barnehage) Men ska jag ut i jobb snart så blir det førhoppningsvis inte 100%, vill isåfall helst ha 80% eller nåt så jag får så mycket tid med Oliver som møjligt.

Jeg jobbet 100% før jul, og syntes jeg så Oliver alt for lite, så nå er det 80%. Trives veldig godt med det, og kommer til å fortsette med det så lenge vi har råd...

Jeg har en 100% stilling, men jobber bare 40% av den. Ser for meg å øke til 60% nå snart da, men må regne litt på det. Taper jo penger jeg får fra nav da, men for meg er det viktig å jobbe!

jeg jobber 100% og skulle gjerne hatt mer tid med barna [:)] tenker 80% hadde vært bra [:)]

Jobber 100..[:)]

jeg jobber 60%. jeg og Emilian har fri to dager i uken å vi nyter det alle tre!

jeg skulle så ønske jeg kunne jobbe 150% er så møkklei av å være hjemme!!!

men satser sterkt på at jeg kalrer 50% jobb til høsten,fint mål.

Back
Topp