Hvor mange jakker har barnet/barna dine til hver sesong?

Hmm... Nå har de vel 6 hver. Til vinteren er det ikke like mange, da har de vel to hver.

Måtte regne over
2 softshelljakker
2 tynnere regnjakker
1 skalljakke
2 bergans tynne jakker
2 sånn tynnere boblejakke/høstjakke
+ fleecejakker

Last edited:
Vet nesten ikke, men de har generelt for mye. Det er for mye fint og hu mor er for shoppeglad. Kom til 5 vår/høstjakker, 1 vindfleece, 1 boblevest og 2 vinterjakker. Frøkna på 10 mnd har ikke så mye. Og regntøy da

Altfor mange, men har arvet alle sammen fra venner og familie så da gjør det jo ingenting :p

1 dongerijakke
3 fleece/windstoppjakker
1 anorakk
1 skalljakke
1 dunjakke
2 regnjakker

4 vinterjakke, 1 allværsjakke, 1 sommerjakke, 1 fleecejakke, 1 regnjakke... Omtrent:p

Litt for mange. Men har arvet, kjøpt utenfor sesong og fått i gave. I tillegg til at hun vokser sakte, så jakkene varer jo to sesonger!
Hun er 2,5 og jakka i 74 fra Ticket begynner først nå å bli litt snau..

Hun har i hvertfall
en tynn dunjakke
en teknisk foret jakke
en skalljakke
en halvtykk jakke
en regnjakke
og et par fleecejakker

Jeg prøver at de har kun en til hvert bruk. En tykk vinterjakke, en middels varm (skalljakke / tynn boblejakke), og en tynn ala anorakk. To regnjakker til hver, fordi vi bor på Vestlandet. Av og til har de flere jakker, om de får flere i gaver i løpet av kort tid. Ellers kvitter jeg med dem så fort jeg kan dersom de har flere til samme bruk, orker ikke rotet med klær som uansett ikke blir brukt.

Back
Topp