Hvor mange her vet ikke kjønn??

findus

Betatt av forumet
Septemberlykke 2016
Nå nærmer det seg jo med stormskritt - og jeg er så spent på hvem som er inni der!! Og så lei av alle meninger om hvorvidt jeg har guttemage eller jentemage, og hvordan jeg omtaler bebi osv!! Må innrømme at jeg ikke har noen voldsom magefølelse på om det er gutt eller jente. Har tenkt begge deler. Noen som har sterk magefølelse på hvem som er i magen?

Her viste vi ikke kjønn. Mange meninger fra andre ja. Jeg var usikker, men hadde mest følelse for jente både jeg, mannen og de aller fleste rundt oss. Men ut kom det en gutt:)

Har bare vært på en ultralyd (OUL) og jordmor sa da at det så ut til å bli en jente. Likevel så tenker jeg at det kan jo bli en overraskelse, så kjenner meg også veldig spent på hvem som kommer ut :)

Vet heller ikke kjønn denne gangen og har ingen følelse på hva det blir;) termin 6.september, så forhåpentligvis ikke så alt for lenge til vi får vite det;)

Før jeg visste, så hadde jeg skikkelig jentefølelse. I følge alt annet så skulle det blitt gutt (timing osv, måtte jo lese noen myter). Men det viste seg å være jente da :) Så magefølelsen hadde rett!

Spent på hva dere som har magefølelse på kjønn får :D Om det stemmer eller ei.

Back
Topp