Hvor mange her inne...

Det vet jeg ikke. Jeg har planer om å være ganske anonym her inne til 12-13 uker :-)

Jeg regner med at jeg ikke kjenner noen, ettersom jeg ikke vet om noen jeg kjenner som prøver å bli gravide eller er gravide.. i tillegg er det ingen av mine som vet at jeg prøver heller.. ^^

Jeg kjenner ei, mn tviler på ho kjenner meg. Kommer ikke til å avsløre meg før hvertfall uke 12-13.

Jeg vet ikke av noen som jeg kjenner, jeg håper at dersom noen kjenner meg så respekterer de at jeg vil holde det hemmelig selv om jeg ikke har laget meg en hemmelig profil :) vi har ikke fortalt det til noen rundt oss, ikke en gang foreldrene våre! vil gjerne fortelle det selv!

Jeg kjenner ei, og hun kjenner meg. Men ellers, så tror jeg egentlig ikke det er noen her som vet hvem jeg er. Og er det det, kan vi ta det på pm, plz?

Tror ikke jeg kjenner noen her inne på mai 2013. De jeg kjenner fra bv har jeg god kontroll på, ingen av dem med termin i mai:-)

Tror ikke jeg kjenner noen her...prøver å være anonym en stund til :)

Trur ikje eg heller kjenne nån her inne. Men om eg gjør, så må du/dåkker hysje om graviditeten, ingen som veit :)

Back
Topp