Hvor mange her inne er aktive egentlig?

Belissima

Glad i forumet
Synes det ofte er så liten aktivitet her og det er litt kjedelig.. Spesielt når jeg er så gira på å vinne terminkonkurransen og dermed bilstolen.. Hehe..

Jeg har nemlig et helt sykt konkurranseinstinkt og hater å tape :-p

Så kom igjen og skravle litt :-)

Hehe....godt noen av oss er utstyrt med den slags instinkt ;) jeg prøver å være aktiv, men det går litt opp og ned ifht jobb og dagsform... ;) hvor lenge varer konkurransen?

Ja! Vi må vinne konkurransen :D
Har vært veldig aktiv i det siste jeg :D

Kom igjen jenter la oss vinne konkurransen :)

Har alle hatt en fin dag:)

Jeg har hatt en kjempefin dag, men er vanvittig sliten så gleder meg sinnsykt til påske. Skal prøve å jobbe 100% til da, så må. Jeg prøve å kutte ned litt, tenkte å be om 40% SM, vet jeg får den graden jeg vil på grunn av historikken i forrige svangerskap og en episode jeg hadde i høst på grunn av stress, men det er dette flink-pike-syndromet jeg lider av da vettu...

Hvordan har dagen din vært da?:-)

Jeg har hatt en kjempefin dag, men er vanvittig sliten så gleder meg sinnsykt til påske. Skal prøve å jobbe 100% til da, så må. Jeg prøve å kutte ned litt, tenkte å be om 40% SM, vet jeg får den graden jeg vil på grunn av historikken i forrige svangerskap og en episode jeg hadde i høst på grunn av stress, men det er dette flink-pike-syndromet jeg lider av da vettu...

Hvordan har dagen din vært da?:-)
Viktig å roe ned da. Passe på deg selv. Du og den lille som står i fokus nå:) dagen min har vært fin. Vært på ultralyd i dag og alt var fint:) slikt blir man glad av

Viktig å roe ned da. Passe på deg selv. Du og den lille som står i fokus nå:) dagen min har vært fin. Vært på ultralyd i dag og alt var fint:) slikt blir man glad av

Ja, må bli flinkere til å tenke på meg selv.. :-)

Så fint med fine resulater på ultralyd da:-) det var ikke den ordinære sant? Fikk du vite kjønn?:-)

Nei, skal ikke på ordinær før 25 mars. Han var 95% på hva det var. Føler deg er ganske sikkert siden han driver med fosterdiagnostikk:)

Jeg er mye innom og leser, men kan bli mer aktiv på skrivefronten. Sover omtrent fra jeg kommer hjem fra jobb, så er ikke alltid jeg orker å skrive. Skal bli bedre ;)

Jeg prøver å være aktiv, men med en liten en på 1 år, og en form som ikke er helt på topp blir det litt etter dagsformen og tid. Men skal prøve å bli flinkere :)

Prøver også å være aktiv, ikke pga konkurransen. Men fordi det er kjekkt at det er litt liv inne på forumet

Back
Topp