Hvor mange her har hund?

Kaosbarn ilf.

Elsker forumet
Har du hund, isåfall hvilken rase? Og hvordan er den? [:)]

Parson Russel Terrier som er utrolig snill! Veldig fin hund[:D]

Vi har en dansk/svensk gårdshund[;)]
Og han er verdens beste litt spinnville, koseklump[;)]

Ingen hund her,bare katt..=)
Er mer kattemenneske..

Vi har ikke hund boende hos oss. Men pappa sin hund ser jeg litt på som min, hun er snart 12 år, så hun har vært med en stor del av livet mitt, er som en slags "lillesøster".[:D]

Hun er av rasen toller. En helt fantastisk rase med myyye personlighet, men også høyt aktivitets nivå. Lett lært og intelligent, og i hvert fall så er Chara snill som dagen er lang. Elsker den hunden, og det kommer til å bli et stort savn den dagen hun går bort.[:o]

Vi har ei jack russell tispe (bilde i avataren). Hun er 5år gammel og ei skikkelig kosejente. Men hun er terrier og den siden kan komme fram av og til[8D]

Jack Russell Terrier. Som dessverre er allergisk mot støv, midd og gresspollen. Så han klør en del og sliter litt med sår. Men han er verdens snilleste[:D][:D]

Har hatt/prøvd, men vi er IKKE dyre mennesker[:)]

Har en Nova Scotia Duck Tolling Retriever på snart 4 år som heter Janco.
Han er ikke lik Tollere flest. Han er veldig rolig. Veldig bedagelig og herlig hund [:)]

[8D]Her er det mer hunden som har oss.....
Har hatt bikkjer hele livet jeg,og kan ikke tenke meg å leve uten!
Har ekte eventyr mix. Verdens snilleste og lateste hund!
Det er han det er bilde av i signaturen min.. Men tickeren hans er feil! Men klarer ikke å redigere den! Han er ikke 9 år og noen mnt. Han er 11 år og noen mnt. desverre[:(]

Vi har en nydelig Pomeranian frøken.. Hun har utrolig godt gemytt =) Skal mest sannsynlig bruke henne i avl etterhvert :)

En rottweiler, verdens beste kosebamse

Har en Border Collie.  Verdens snilleste hund[;)]

Har tibetansk spaniel tispe[:)]

Vi har en tibetansk spaniel på 9 mnd.
Han er stille og rolig, litt piping, men ellers veldig lite lyd i han.
Han er litt sånn "sorry, for at jeg er til"-hund.

Angrer ikke på rasen vi valgte.
Dette er vår første, og jeg er egentlig katte-menneske. Men allergisk.

Her er Robbie-gutten:

Vi har en herlig dalmatiner på snart 3år[:D] Verdens beste bare snill og god [:D]

Har 2 stk nå. En blanding av engelsk setter og border collie på 8 mnd, heeelt fantstisk og rolig[:D] Åsså fikk vi en til på fredag som er blanding av dachs, toy puddel og dverg pincher, hun er da rett over 8 uker[:D] Travle dager her ja[:D]

Har en jakt labb på 17 mnd, herlig hund, verdens beste, men ingen typisk fam. hund pga sto motor, krver mye trening og å bli brukt. Han går kjempe fint overens med lillegutt. Akkurat nå er han mitt i den herlige puberteten[:)]

Back
Topp