hvor mange har

sokkestompen

Elsker forumet
ingen symptomer?

Jeg er bare litt trøtt, men det kunne jeg vært om jeg ikke hadde sovet også liksom:-)

æ e så trøtt , vondt i brystan, har mage , menssmerter, halsbrann , oppblåst... kåmmer ikkje på noen flere i farta

Var veldig oppblåst de 2 siste ukene, men nå er det bedre-får på meg vanlige bukser igjen. Føler meg egentlig ikke gravid, bortsett fra at det liksom er ett eller annet som jeg ikke helt kan sette fingeren på[8D] Gleder meg til jeg får litt mage jeg-men det må vente enda noen uker..

jeg føler meg heller ikke gravid. men kom på ett symptom til. jeg er voldsomt oppblåst. godt jeg går i joggebukse i dag, hadde ikke fått på meg vanlig bukse tror jeg. magen står skikkelig ut:-)

bare at jeg er trøtt, men ikke så trøtt at jeg ikke klarer det jeg skal gjøre. Og hyppig tissing, men tror det var verrer sist jeg var gravid

Er litt trøttere enn vanlig, bittelitt stikking i magen og har hatt halsbrann, men har ikke det lenger heldigvis [:)]

...og OPPBLÅST!!!

har hatt veldig vondt i ryggen og menssmurring i magen, men det gikk over før helga. Men i en uke nå har jeg vært forferdelig kvaaaaaaaaaaaaaaalm[:'(][:'(] varer fra etter at jeg har spist frokost og til jeg legger meg..... Veeeeeldig svimmel til tider. Har svartnet og har måttet legge meg ned flere ganger. Trodde det var over da jeg var litt bedre fre og lør men i dag var det på'an igjen......Og puppene....Opp 1 str og kjempevonde!! Men har vært gravid 3 ganger før og vet at jeg er verst de 3 første mnd, resten av svangerskapet har jeg sluppet billig unna hvis en er bort i fra halsbrannen som har pleid å dukke opp rundt uke 18.......... Så altså, 6 uker igjen av dette helvetet........[:'(][8|]

Og ja, mannen påstår jeg er litt lettere hormonell.... men jeg tror han overdriver....... det var jo vinduet sin skyld som ikke ville bli rent!!!!![;)][;)]

Superømme bryster, gruer meg til BH-en skal av. Stikninger og murringer i livmor/mage. Mye luft....[8D]. Litt småkvalm, ikke mye, men nok til at jeg ikke orker kaffe og må spise regelmessig.

Kvalme, oppkast, halsbrann, oppblåst, trøtthet, stikking i magen, større bryster. Jaa, jeg føler meg absolutt gravid! Har ikke sjangs til å få på vanlige bukser... Og på kvelden er magen FULL av luft! Må gå med luftige tunikaer og tights! [8D]

Back
Topp