Hvor mange har vært syke siden treffet????

Iroim

Elsker forumet
Trodde jeg hadde blitt matforgiftet eller noe i helga, men så leser jeg jo her inne, og veldig mange har vært syke...

Jeg kaster opp, leon har diare og mannen flyr på do...

GOD BEDRING TIL ALLE

ORIGINAL: Isolde92

God bedring, vi er syke å Stinemillers er syke..

Tror jammen vi klare å smitte hverandre rundt her jeg... Sånn er det med små barn!

ORIGINAL: Iroim

Tror jammen vi klare å smitte hverandre rundt her jeg... Sånn er det med små barn!

sån er det, hade det ikke blivit då hade det blivit en annen gang... blev ju litt som förste gang i barnehagen för en del av oss [;)]
Nu har jag LITT energi, skal pakke in julegaver [:D]

ORIGINAL: Iroim

sån er det, hade det ikke blivit då hade det blivit en annen gang... blev ju litt som förste gang i barnehagen för en del av oss [;)]
Nu har jag LITT energi, skal pakke in julegaver [:D]

Tror Leon hadde det kjempe fint han altså, bare lurte på om mange hadde blitt syke.

Veldig koselig treff, selv om vi kanskje kom litt sent... Også har dere jo så fint hus! Artig å se andre sine hus... Vi har jo tegnet huset vårt selv også:=)

Vi hadde en runde en ukes tid før treffet.. [8|][8|][8|][8|][8|]

ORIGINAL: Solvit

Hehe tror nok vi har hatt en liten smitterunde på det treffet gitt[:D] Jaja sånn er det bare... Men omganssyke er noe som går nå. Virker nesten som alle har det eller har hatt det så...

Virker sånn... Og nå er jeg så lei av å spy!

ORIGINAL: BollaPinnsvin79

hihi...vi er friske som bare den her[:D]...men så blir jeg ille sjeldent syk også da, og Daniel har vel vært syk 2-3 ganger på 7,5 år så tror immunforsvaret er på topp her hehe

Det er bra!!!! Jeg blir jo fort syk, så ikke noen bombe at jeg har blitt slått ut...

ORIGINAL: *Tina*

Malin har diare og feber...

God bedring til henne!

Her har det vært oppkast, hoste og litt feber, enda vi ikke var på treffet! [;)]

Er nok tilfeldig!

Back
Topp