hvor mange har vært på tidlig UL og sett hjerteaktivitet?

Mammapaany

Forelsket i forumet
føler jeg kun leser om de som har opplevd MA.
kan ikke dere som har vært på Tidlig UL og sett at det går bra med fosteret, skrive det her ?
er som alle andre bekymret for at ting ikke er som de skal.. og internett hjelper sjeldent.. :) vet jo at det som oftest går bra, men tankene spinner :)
 
Var idag og så ett bankende hjerte. Alt så perfekt ut og spiren hadde lagt sg godt tilrette i livmoren min[emoji173]
 
Jeg så et sterkt bankende hjerte på 7+3. Skal tilbake igjen 10+5.

Det virker nok som andelen som opplever SA og MA er uforholdsmessig høy i forum på internett. Spesielt med de som opplever MA, så er det såpass fælt at man nok har et behov for å skrive av seg. Har man først sett en dunkende hjerte i uke 7-8 er det langt over 90% sjangse for at det skal gå bra. Og husk at andelen som opplever MA er langt lavere enn SA igjen.
 
Var på torsdag, og så og hørte hjertet. 7+3 da ♡
 
Så et bankende hjerte mellom uke 6 og 7.
Håper på ny ultralyd i uke 9-10, siden det var da jeg mistet sist (MA). Det som gjør at jeg har mer tro på dette svangerskapet, er at kvalmen er kommet :)
 
Jeg så et sterkt bankende hjerte på 7+3. Skal tilbake igjen 10+5.

Det virker nok som andelen som opplever SA og MA er uforholdsmessig høy i forum på internett. Spesielt med de som opplever MA, så er det såpass fælt at man nok har et behov for å skrive av seg. Har man først sett en dunkende hjerte i uke 7-8 er det langt over 90% sjangse for at det skal gå bra. Og husk at andelen som opplever MA er langt lavere enn SA igjen.
ja jeg skjønner hva du mener...
jeg skal nå til uka, og er veldig spent :) 90 prosent er jo ganske gode odds da! :-D takk!
 
Så et bankende hjerte mellom uke 6 og 7.
Håper på ny ultralyd i uke 9-10, siden det var da jeg mistet sist (MA). Det som gjør at jeg har mer tro på dette svangerskapet, er at kvalmen er kommet :)
fantastisk <3 ja det skjønner jeg godt at du vil! hadde du hørt hjertelyd før uke 10 den gangen du hadde MA?
ja både jordmor og legen sa til meg at kvalmen var et godt tegn, så krysser fingrene for oss begge, at ting skal gå bra <3
 
Jeg var på ultralyd i uke 6+3. Da var det et bankende hjerte der, og foreløpig såg det bra ut. Skal tilbake i uke 9+1 for en ny undersøkelse. Jeg er avventende, og håper jeg kan glede meg mer etter hvert. Tar litt på å ha vært igjennom en SA og to.
 
Jeg var på ultralyd i uke 6+3. Da var det et bankende hjerte der, og foreløpig såg det bra ut. Skal tilbake i uke 9+1 for en ny undersøkelse. Jeg er avventende, og håper jeg kan glede meg mer etter hvert. Tar litt på å ha vært igjennom en SA og to.
skjønner, ja da kan jeg godt forstå at du ikke tørr å glede deg for mye..
ja klart at det tar på :( sender deg en god klem jeg!
 
Fikk se et bankende hjerte i dag og alt så bra ut :) Ble flyttet fra 8+1 til 8+5 :)
 
Så bankende hjerte på tidlig UL ca 7+0 og i forrige uke på 9+0 :)
 
Tusen takk :happy: Har vært nervøse, på grunn av alle som har hatt MA og SA. Så eg kjente eg ville sjekke tidlig :Heartred

Ja det skjønner jeg kjempe godt!!! Kjempe glad på deres vegne!!!:)
Jeg er akkurat lik ;-D skylle egentlig klare p vente til uke 12.... men nå sitter jeg her 8+4 og skal sjekke nå hehe :) leser Alt for mye på nett...
 
Back
Topp