hvor mange har vært på tidlig UL og sett hjerteaktivitet?

Fantastisk å høre om dere som har fått se et bankende hjerte. Det er en utrolig følelse å få se det :)
 
Var på ultralyd i uke 8+4 og fikk se en liten reke med bankende hjerte :happy: er beroligende der og da, men så går det noen dager så blir jeg engstelig igjen :p men det er vel naturlig å være litt engstelig når man er gravid
 
  • Liker
Reactions: TPL
Var på ultralyd i uke 8+4 og fikk se en liten reke med bankende hjerte :happy: er beroligende der og da, men så går det noen dager så blir jeg engstelig igjen :p men det er vel naturlig å være litt engstelig når man er gravid

Herlig!<3
Ja det skjønner jeg godt, er vel slik det er ja [emoji23] hehe :)
Men er hvertfall et veldig godt tegn med hjerteaktivitet <3 gratulerer!
 
Har nå vært på ultralyd sammen med mannen min og fikk se at alt er i skjønneste orden <3 betryggende! Fikk høre hjerte banke og det var helt fantastisk <3 ble satt litt bak skjema, så termindato er satt frem 2 dager :)
19mm lang ostepop <3 IMG_2259.JPG
 
Var forrige uke, 6+6, så hjerteaktivitet [emoji4] skal tilbake 9+4.
 
Det er virkelig en helt utrolig følelse å høre hjertet banke <3 gratulerer<3

Jeg hørte det ikke da, fordi jeg egentlig var på time for å sjekke at det var liv/hvor langt - fordi vi vurderte abort. Men jeg fikk se skjermen og de viste hjerte/forklarte [emoji4] men var liv
 
Hadde første UL 6+2.. fikk da beskjed om at spiren virket for liten og at hjertet slo for sakte..
For å få ro i sjelen tok jeg UL igjen forrige fredag..var da 7+3..
Fikk se og høre et bankende hjerte[emoji7]
Størrelse og hjerterytme var visst helt perfekt[emoji1362]
 
Hadde første UL 6+2.. fikk da beskjed om at spiren virket for liten og at hjertet slo for sakte..
For å få ro i sjelen tok jeg UL igjen forrige fredag..var da 7+3..
Fikk se og høre et bankende hjerte[emoji7]
Størrelse og hjerterytme var visst helt perfekt[emoji1362]

Åå skjønner godt du ville gå inn en gang til å sjekke! Jeg hadde gått å vært stressa til tusen..:/
Men så fantastisk da !<3 gratulerer!!
 
Hadde første UL 6+2.. fikk da beskjed om at spiren virket for liten og at hjertet slo for sakte..
For å få ro i sjelen tok jeg UL igjen forrige fredag..var da 7+3..
Fikk se og høre et bankende hjerte[emoji7]
Størrelse og hjerterytme var visst helt perfekt[emoji1362]

Jeg opplevde det samme og var inne igjen nå på fredag og fikk se en en liten i perfekt utvikling og fine hjerteslag! God og høre at det sto bra til for deg like vell [emoji173]️
 
Jeg opplevde det samme og var inne igjen nå på fredag og fikk se en en liten i perfekt utvikling og fine hjerteslag! God og høre at det sto bra til for deg like vell [emoji173]️

Fantastisk å se det lille mirakelet!<3 gratulerer!:-D<3
 
TUL 9+4. Her var det vinking, sparking og rotasjon. To identiske hjernehalvdeler og tær. Magisk!
 
Back
Topp