hvor mange har vært på tidlig UL og sett hjerteaktivitet?

Så utrolig herlig å lese alle dere som har sett hjerteaktivitet!!:) gir gode odds videre :)!!
Godt å ha en tråd som folk kan lese på om de er nervøse og sånn:) kan fort bli værre ved å lese på forum:/
 
Var et bankende hjerte på TUL 9+3. Skal tilbake dit når jeg er 12 uker, å håper fortsatt på å se en bankende hjerte
 
Var på en i uke 8 og en i uke 12. Første gang et bankende hjerte og små knopper til armer. Andre gang bankende hjerte, sparkende bein og boksende armer.
 
Var i uke 8+2 som var på mandag. :) god hjerteaktivitet ❤️
 
Jeg var på TUL for to dager siden (9+2) og fikk se et bankende hjerte og en veldig aktiv liten tass <3 Ble med ett mer reelt!
 
Tul igår viste en aktiv liten mini med bankende hjerte. Var 11 +5, men ble målt til 12+0
 
Jeg var på TUL i går og fikk se en lille Sprelle som rørte masse på seg [emoji813]️ 9+2 i går.
 
Det er virkelig magisk å være på ultralyd! Blir så mye vêr virkelig!
Vi var i dag tidlig, fikk se en skikkelig aktiv krabat! Sprella rundt som bare det!:)
Kjempe moro! Lykke til alle som ikke har vært enda[emoji3][emoji173]️ jeg er nå 12+1
 
Fikk ultralyd i går når jeg ble innlagt for hyperemesis. Var bare utvendig ul, men fikk hvert fall se et bankende hjerte og en liten klump på i overkant av 2 cm. Er 8+5 i dag :D
 
Back
Topp