Hvor mange har vært i IVF-karusellen over et år?

TipsiM

Glad i forumet
Nå er det et år siden vårt første innsett og jeg ser stadig flere og flere av de «erfarne» på forumet få nydelige streker og kan tusle over i terminforum. Der er like fantastisk hver gang å se slitere lykkes! Det gir meg masse håp om at en dag blir det vår tur!

Men lurer litt på hvor mange her inne som som har holdt på over et år og ikke enda har funnet gullegget

Hvor lenge har dere holdt på? Hvor mange forsøk og hvor mange innsett har dere hatt?

Her er jeg nå på IVF#2 og har til sammen hatt 5 innsett. Ruger nå for første gang på to bøllefrø men tørr ikke helt tro det har klaffet denne gangen heller...

Nå er det et år siden vårt første innsett og jeg ser stadig flere og flere av de «erfarne» på forumet få nydelige streker og kan tusle over i terminforum. Der er like fantastisk hver gang å se slitere lykkes! Det gir meg masse håp om at en dag blir det vår tur!

Men lurer litt på hvor mange her inne som som har holdt på over et år og ikke enda har funnet gullegget

Hvor lenge har dere holdt på? Hvor mange forsøk og hvor mange innsett har dere hatt?

Her er jeg nå på IVF#2 og har til sammen hatt 5 innsett. Ruger nå for første gang på to bøllefrø men tørr ikke helt tro det har klaffet denne gangen heller...

Vi starter seint 2013 og fikk barn juni 2017. Hadde 8 stimuleringer, aldri egg til frys. 6 innsett og et ED forsøk. Tøft som f...

Fikk første barn på 1.IVF i 2015. Akkurat ett år siden vi startet på søskenforsøk:
1. Frys november 2017- to dagers - negativt
2. Frys januar 2018 - avbrutt pga cyste
3. Frys mai 2018 - to dagers - negativt
4. Fersk august 2018 - blastocyst - negativt
5. Frys november 2018 - blastocyst - negativt
Fremdeles 3 blastocyster på frys, hvis ingen av de funker er jeg redd søsken karusellen ender uten resultat..

Fikk første barn på 1.IVF i 2015. Akkurat ett år siden vi startet på søskenforsøk:
1. Frys november 2017- to dagers - negativt
2. Frys januar 2018 - avbrutt pga cyste
3. Frys mai 2018 - to dagers - negativt
4. Fersk august 2018 - blastocyst - negativt
5. Frys november 2018 - blastocyst - negativt
Fremdeles 3 blastocyster på frys, hvis ingen av de funker er jeg redd søsken karusellen ender uten resultat..

Oi, vi har hatt et veldig likt siste år! Nesten som å lese min egen liste!

1.IVF 1 oktober 2017 - negativt
2. Frys desember 2017 - negativt
3. Frys februar 2018 - avbrutt pga cyste
4. Operasjon endo sanering + procren - Mars 2018
5. Frys mai 2018 - Kjemisk/SA
6. Frys august 2018 - negativ
7. IVF 2 november 2018 - venter i spenning...

Nå må det jo snart blive tur!

Vi starter seint 2013 og fikk barn juni 2017. Hadde 8 stimuleringer, aldri egg til frys. 6 innsett og et ED forsøk. Tøft som f...

Skjønner veldig godt at det var tøft! Fire år er lenge... Er innstilt på at vi også må vente så lenge. Sliter på motivasjonen men den kjemiske hjelper litt. Gir meg tro på at dette faktisk kan gå historier som din gir også pågangsmot til å ikke gi opp! Herlig at den satt til slutt!

Har til nå hatt 5 ferskforsøk siden august/september 2017:sorry:

1. IVF - 13 egg ut, 6 befruktet, men alle stoppet å utvikle seg dag 3. 2 blasto på frys da de delte seg som de skulle likevel - forsøk avbrutt
1.Frys - 1 blasto inn, 1 blasto tålte ikke opptiningen -negativt resultat
2.IVF - 16 egg ut, 8/9 befruktet, 2-dagers satt inn -negativt, ingen på frys
3.IVF - ingen egg ut (kroppen responderte dårlig på medisin/evt hadde kroppen hatt spontan eggløsning før uttak) - forsøk avbrutt
4.IVF - 7 egg ut, 2 befruktet, ingen gode nok til innsett -forsøk avbrutt
1.ICSI - 9 egg ut, 2 befruktet, 2 satt inn på dag 2 - 6 dpo i dag

Er redd eggkvaliteten min er dårlig siden de deler seg så dårlig eller om vi rett og slett bare har hatt uflaks.

Nærmer meg stygt ett år med IVF gitt.

1. IVF januar- negativt
FER mars - negativt
2. IVF mai - avbrutt
3. IVF september - kjemisk
Går i gang med 4. IVF om ca 14 dager.

Jeg er matt og forbannet akkurat nå.

Oi, vi har hatt et veldig likt siste år! Nesten som å lese min egen liste!

1.IVF 1 oktober 2017 - negativt
2. Frys desember 2017 - negativt
3. Frys februar 2018 - avbrutt pga cyste
4. Operasjon endo sanering + procren - Mars 2018
5. Frys mai 2018 - Kjemisk/SA
6. Frys august 2018 - negativ
7. IVF 2 november 2018 - venter i spenning...

Nå må det jo snart blive tur!
Ja, det var skremmende likt! Jeg hadde lapraskopi for å sjekke om jeg hadde endeometrose før 1.ivf, noe jeg ikke hadde, men en helt tett eggleder og mest sannsynlig er det noe med den andre også. Jeg er redd det er noe som skaper dårlig miljø i livmoren, så tenkte å snakke med Hausken når vi skal starte opp igjen nå. Nå må det jo være vår tur! Håper du er inne i ditt siste :Heartred

Litt over ett år med søskenforsøk her.
1. IVF september 2017 - totalfrys. 16egg ut, 14 befruktet, 3blasto på frys.
-FER feb - positiv, mistet 6+4
-FER mai - positiv, mistet 5+3
-FER august - negativ

I gang med 2.IVF nå, starter på sprøyter den 14.nov.
7år prøving på søsken har virkelig vært hardt, kan vel si at de to siste årene har vært værst.

-FER august - negativ

7år prøving på søsken har virkelig vært hardt, kan vel si at de to siste årene har vært værst.
Noen får bare alt for mye utfordringer her i livet:(

Har til nå hatt 5 ferskforsøk siden august/september 2017:sorry:

1. IVF - 13 egg ut, 6 befruktet, men alle stoppet å utvikle seg dag 3. 2 blasto på frys da de delte seg som de skulle likevel - forsøk avbrutt
1.Frys - 1 blasto inn, 1 blasto tålte ikke opptiningen -negativt resultat
2.IVF - 16 egg ut, 8/9 befruktet, 2-dagers satt inn -negativt, ingen på frys
3.IVF - ingen egg ut (kroppen responderte dårlig på medisin/evt hadde kroppen hatt spontan eggløsning før uttak) - forsøk avbrutt
4.IVF - 7 egg ut, 2 befruktet, ingen gode nok til innsett -forsøk avbrutt
1.ICSI - 9 egg ut, 2 befruktet, 2 satt inn på dag 2 - 6 dpo i dag

Er redd eggkvaliteten min er dårlig siden de deler seg så dårlig eller om vi rett og slett bare har hatt uflaks.

Husker at vi også starter nesten likt i fjor ja. Litt av en reise du har hatt... vi er likt vi nå da Jeg er 7dpo i dag med to to-dagers inn. Det blir spennende å se resultater ditt! Krysser alt jeg har

Nærmer meg stygt ett år med IVF gitt.

1. IVF januar- negativt
FER mars - negativt
2. IVF mai - avbrutt
3. IVF september - kjemisk
Går i gang med 4. IVF om ca 14 dager.

Jeg er matt og forbannet akkurat nå.

Litt forbanna tror jeg er bra Er jo virkelig et håp når det nappet litt på forrige Hvilken protokoll får du nå? Gjør de noen endringer?

Noen får bare alt for mye utfordringer her i livet:(
-FER august - negativ

Støtter fruAlve... Dette er tøft! Det føles så ufattelig urettferdig at noen skal ha det så vanskelig.

Litt forbanna tror jeg er bra Er jo virkelig et håp når det nappet litt på forrige Hvilken protokoll får du nå? Gjør de noen endringer?
Joda, det er litt bra og litt ikke bra:rolleyes: får kort protokoll igjen, men stadig nytt hormon, fostimon denne gangen. Ellers ingen endringer fra sist fra klinikken sin siden. På "privaten " går jeg all in med ab-kur og masse tilskudd.

Husker at vi også starter nesten likt i fjor ja. Litt av en reise du har hatt... vi er likt vi nå da Jeg er 7dpo i dag med to to-dagers inn. Det blir spennende å se resultater ditt! Krysser alt jeg har
Ja, det er nesten litt for spennende om dagen. Krysser alt jeg har for deg også❤️

Vi sluttet på prevansjon for ca 11-12 år siden. For 6 1/2 fikk jeg en sønn. Vi begynte aldri på prevansjon igjen , men ingen barn kom. Så for 2 1/2 år sidene startet vi IVF karusellen. Etter 6 forsøk har vi hatt 2 insett første med 3 dagers (negativt)og andre satt vi inn Blasto. Ble gravid men ble en MA i uke 9.

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp